🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22246.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تراشه اینتل توانایی بوییدن مواد خطرناک را پیدا کرد

آموزش حس بویایی به هوش مصنوعی کار بسیار مشکلی است اما این مساله سبب نشده تا محققان دست از تلاش بردارند. محققان اینتل و دانشگاه کرنل (Cornell University) تراشه اینتل موسوم به نورومورفیک (Neuromorphic) را ...

آموزش حس بویایی به هوش مصنوعی کار بسیار مشکلی است اما - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جعفریه استان قم - این مساله سبب نشده تا محققان دست از تلاش بردارند. محققان اینتل و دانشگاه کرنل - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جعفریه استان قم - (Cornell University) تراشه اینتل موسوم به نورومورفیک (Neuromorphic) را به نحوی آموزش دادند که بوی 10 نوع ماده شیمیایی خطرناک را تشخیص می دهد.

محققان با استفاده از چیپ نورومورفیک اینتل به نام «Loihi»، الگوریتمی بر مبنای مدارهای حس بویایی مغز طراحی کردند. زمانی که جسمی را بو می کنیم، موکول های آن سلول های بویایی موجود در بینی را تحریک می کنند. این سلول ها سیگنال هایی را به سامانه بویایی مغز ارسال می کنند و این سیستم پس از پردازش آنها، پالس های الکتریکی ارسال می کند. محققان پروسه ای شبیه به سیستم بویایی مغز را در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جعفریه استان قم - مدارهای سیلیکونی تراشه Loihi پیاده کردند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جعفریه استان قم

محققان امیدوارند به کمک این فناوری مسیر برای ساخت «بینی الکترونیکی» و ساخت ربات هایی که اسلحه، مواد منفجره، مواد مخدر و حتی بیماری را تشخیص می دهند، هموار شود. آنها نتایج تحقیقات خود را در قالب مقاله در ژورنال Nature Machine Intelligence منتشر کرده اند.

«Nabil Imam»، از محققان ارشد اینتل می گوید این سیستم مثال بارز تلاقی علم عصب شناسی و هوش مصنوعی است و می افزاید درک مدارهای عصبی مغز برای حل مشکلات پیچیده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جعفریه استان قم - به محققان کمک می کند تا هوش مصنوعی قدرتمندتر و بهینه تری را طراحی کنند.

اینتل و دانشگاه کرنل در مسیر آموزش هوش مصنوعی برای تشخیص بوها تنها نیستند. محققان گوگل در همکاری با کمپانی های عطرسازی می خواهند بو کردن را به هوش مصنوعی آموزش دهند. محققان روسی بوسیله هوش مصنوعی ترکیبات گازی کشنده را تشخیص می دهند و عده دیگری از محققان به کمک یادگیری ماشینی بوی گل منقرض شده را شبیه سازی کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone