🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قنوات استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قنوات استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  2. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  3. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22231.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اضافه شدن تبلیغات به IGTV؛ راه‌حل جدید اینستاگرام برای درآمدزایی

یکی از انتقاداتی که همواره به بخش IGTV اینستاگرام وارد می‌شود، درآمدزا نبودن آن است. این مسئله باعث شده تا بسیاری از تولیدکنندگان محتوا اصلا سراغ ساختن ویدیو برای این پلتفرم نروند و تمام تلاش ...

یکی از انتقاداتی که همواره به بخش IGTV اینستاگرام وارد می‌شود، درآمدزا نبودن آن است. این مسئله باعث شده تا بسیاری از تولیدکنندگان محتوا اصلا سراغ ساختن ویدیو برای این پلتفرم نروند و تمام تلاش خود را روی یوتیوب و پلتفرم‌های دیگر بگذارند. اکنون اما فیسبوک قصد دارد این رویه را تغییر دهد و با معرفی تبلیغات به این بخش، بسیاری از تولیدکنندگان محتوا را به ساخت ویدیو ترغیب کند.

بر اساس صحبت‌های مدیرعامل اینستاگرام، ۵۵ درصد از درآمدهای حاصل از تبلیغات در این بخش، به تولید کنندگان محتوا اختصاص داده خواهد شد. این - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قنوات استان قم - رقم دقیقا با مقداری که گوگل از طریق یوتیوب به تولیدکنندگان پرداخت می‌کند، برابر است. - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قنوات استان قم - در نتیجه می‌توان انتظار داشت پس از فعال شدن تبلیغات در IGTV، کاربران بیشتری نسبت به تولید محتوا در این پلتفرم اقدام کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قنوات استان قم

یکی دیگر از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قنوات استان قم - دلایل استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قنوات استان قم - نشدن IGTV، به گنگ و غریبه بودن آن در اینستاگرام مربوط می‌شود. این پلتفرم ابتدا اصرار زیادی روی ویدیو‌های عمودی داشت، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قنوات استان قم - ولی با توجه به این که هیچ کس علاقه‌ای ندارد ویدیو‌های یک ساعته را در این حالت ببیند، مجبور شد پخش افقی را نیز به آن اضافه کند. با این وجود باز - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قنوات استان قم - هم توجهی به این بخش نشده بود.

جاستین اسوفسکی (Justin Osofsky) مدیرعامل اینستاگرام می‌گوید:

این کار یک قدم درست دیگر در راستای درآمدزایی از طریق IGTV است. برای این که از درست بودن استراتژی‌های خود مطمئن شویم، با چند تولید کننده محتوای مطرح همکاری آزمایشی خواهیم داشت و قصد داریم این نقشه را به آرامی جلو ببریم.

البته اینستاگرام چندان هم - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قنوات استان قم - با تبلیغات بیگانه نیست. این کمپانی پیش از این نیز درآمدزایی را به استوری‌های خود آورده بود. بر اساس گفته‌های این شبکه اجتماعی معروف، درآمد‌های حاصل از تبلیغات استوری در سال گذشته به ۲۰ میلیارد دلار می‌رسد که رقم - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قنوات استان قم - بسیار قابل توجهی است. با این - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قنوات استان قم - حال در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قنوات استان قم - دو سالی که از معرفی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قنوات استان قم - IGTV می‌گذرد، کاربران زیاد به آن علاقه‌ای نشان نداده‌اند، ولی شاید با توجه به تغییرات جدید در نحوه درآمدزایی، افراد بیشتری به استفاده از آن روی بیاورند. در غیر این صورت اما ما به عنوان کاربر معمولی، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قنوات استان قم - تبلیغات آزاردهنده بیشتری را خواهیم دید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone