🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28763.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

جیلبریک iOS 12.1.3 با پشتیبانی از نرم افزار Cydia [تماشا کنید]

لیانگ چن از تیم امنیتی KeenLabs موفق شده نسخه های iOS 12.1.3 – iOS 12.2 سیستم عامل موبایل اپل را جیلبریک کرده و آن را در کنفرانس Infiltrate 2019 به نمایش بگذارد. [digivideo] [/digivideo] در ...

لیانگ چن از تیم امنیتی KeenLabs موفق شده نسخه های iOS 12.1.3 – iOS 12.2 سیستم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - عامل موبایل اپل را جیلبریک کرده و آن را در کنفرانس Infiltrate - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - 2019 به نمایش بگذارد.

در نمایش اخیر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - که شامل دور زدن پروتکل های امنیتی PAC و APRR اپل - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - نیز می شود، لیانگ چن عملکرد نرم افزار مدیریت فایل و اپلیکیشن Cydia (برای نصب اپلیکیشن روی آیفون های جیلبریک‌شده) را هم روی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - یک دستگاه آیفون XS Max نشان داد.

کینزلبز به احتمال زیاد جیلبریک خود را به صورت عمومی عرضه نخواهد کرد

البته بر خلاف جیلبریک های Electra و Unc0ver برای iOS 12، نسخه KeenLabs احتمالاً هیچگاه به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - صورت عمومی عرضه نمی شود و این تیم رخنه های موجود را به شرکت های شخص ثالث خواهد فروخت و یا برای دریافت پاداش، در اختیار کمپانی اپل قرار خواهد داد. لازم به ذکر است - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - که KeenLabs پیش از این نیز آسیب پذیری های مختلفی را در نسخه های قبلی iOS کشف و منتشر کرده که سایر تیم ها با استفاده از این رخنه ها موفق به ارائه جیلبریک های مخصوص به خود شده اند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی

همان طور - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - که پیشتر اشاره شد، در حال حاضر جیلبریک کینزلبز برای iOS 12.1.3 – iOS 12.2 - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - با پشتیبانی از نرم افزار Cydia، در اختیار عموم کاربران قرار ندارد و به همین خاطر در صورت علاقه مندی، می توانید برای نسخه های iOS 12 – iOS 12.1.2 از جیلبریک - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - های Unc0ver و Chimera استفاده کنید که مورد دوم برای آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR منتشر شده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - است.

اما اگر به iOS 12.1.3 مهاجرت کرده اید، به دلیل عدم امکان داون‌گرید کردن سیستم عامل به نسخه های قبلی، فعلاً نمی توانید آیفون خود را جیلبریک کنید و باید منتظر عرضه عمومی آن توسط KeenLabs یا تیم های دیگر باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone