🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  2. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  3. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  4. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  5. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32409.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گزارش مالی ال جی دیسپلی از ضرر دهی مجدد حکایت دارد

ال جی دیسپلی که شایعاتی در مورد تامین پنل های آیفون بعدی توسط آنها به گوش می رسد، از زیان مالی در سه ماه دوم سال ۲۰۱۸ خبر داده است. عملکرد این کمپانی در سال گذشته ...

ال جی دیسپلی که شایعاتی در مورد تامین پنل های آیفون بعدی توسط آنها به گوش می رسد، از زیان مالی در سه ماه دوم سال ۲۰۱۸ خبر داده است.

عملکرد این کمپانی در سال گذشته آنقدر ناامید کننده بوده که ۱۱ تحلیلگر برجسته زیان مالی ۲۱۹.۴ میلیون دلاری را برای آن پیش بینی کرده بودند؛ کره ای ها نیز با ثبت ۲۰۲ میلیون دلار ضرر مالی در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سه ماهه دوم، تمام توان خود را برای برآورده کردن انتظارات این کارشناسان به کار بسته بودند.

درآمد این زیر مجموعه ال جی با ۱۵ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۴.۹۷ میلیارد دلار رسیده است. این کمپانی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ هم زیان بوده و کارشناسان دلیل آن را قیمت گذاری - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پایین پنل های LCD به خاطر تولید بیش از حد آن توسط کمپانی های مختلف ذکر کرده اند. تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گنبد کاووس استان گلستاناین مساله باعث - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شده ال جی دیسپلی طرح های سرمایه گذاری در زمینه LCD را تا ۲.۷ میلیارد دلار کاهش دهد. - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - علاوه بر این جنگ تجاری بین چین و آمریکا ممکن است روی برنامه های تولید آنها در چین و کره تاثیر گذار باشد.

تنها نکته مثبت فعلی را می - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - توان ثبات در روند تغییر این کمپانی از پنل های LCD به LED عنوان کرد. در حال حاضر ۹۰ درصد از فروش ال جی دیسپلی مدیون نمایشگرهای LCD است و هنوز در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بخش پنل های OLED به سوددهی نرسیده اما انتظار می رود در سه ماهه آینده به این مهم دست پیدا کند.

این پیش بینی باعث شده آنها در دو سال آینده ۱۷.۷ میلیارد دلار روی توسعه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نمایشگرهای OLED سرمایه گذاری کنند.

بر اساس فرضیات فعلی اپل احتمال تولید نمایشگرهای آیفون ۶.۱ اینچی بهره مند از پنل LCD را به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ال جی و هولدینگ ژاپن دیسپلی واگذار خواهد کرد که در این میان سهم کره ای ها ۲۰ میلیون پنل خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone