🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  2. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  3. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  4. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32422.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

این فناوری ظرفیت ذخیره سازی حافظه های SSD را تا ۱۰۰۰ برابر افزایش خواهد داد

محققین دانشگاه آلبرتا موفق به توسعه تکنیکی جدید برای ذخیره داده ها شده اند که قادر است ظرفیت ذخیره سازی حافظه های SSD را تا ۱۰۰۰ برابر افزایش دهد. این یعنی نسبت تراکم داده به ...

محققین دانشگاه آلبرتا موفق به توسعه تکنیکی جدید برای ذخیره داده ها شده اند که قادر است ظرفیت ذخیره سازی حافظه های SSD را تا ۱۰۰۰ برابر افزایش دهد. این یعنی نسبت تراکم داده به سطح در این ذخیره سازها تا ۱۰۰ برابر بیشتر از دیسک ها بلو ری خواهد بود.

ذخیره سازهای فوق ظرفیت پیش از این نیز وجود داشته اند، اما همواره در آنها افزایش تراکم داده منجر به بروز مشکلات دیگری می شده که عملاً شانس ورود آنها را به بازار از بین می برد. بشر در حال حاضر امکان ذخیره اطلاعات در یک مولکول یا حتی ذره اتم را نیز به دست آورده، اما این - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کار در شرایط محیطی بسیار دشوار (دمای صفر مطلق و عدم وجود فشار) میسر است.

اما به لطف تکنیک جدید می توان داده ها را با تراکمی مشابه در دمای محیط ذخیره سازی نمود و از حفظ آنها تا ۵۰۰ سال اطمینان داشت. - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در این تکنیک، به کمک یک سخت افزار موسوم به «scanning tunneling microscop» امکان برداشتن و یا جاگذاری اتم های هیدروژن در سطح نوعی از - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بافت - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سیلیکونی فراهم می شود. الگوهای به دست آمده در این فرایند برداشت و جایگذاری شرایط را برای ذخیره داده های باینری (۰ و ۱) را فراهم می کند.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

به لطف قطر بسیار کم اتم - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - هیدروژن (نیم نانومتر) می توان داده ای معادل ۱۳۸ ترابایت را در یک اینچ مربع از حافظه SSD جای داد. برای مقایسه بد نیست بدانید که در این سطح از دیسک بلو ری تنها ۱۲ ترابایت قابل ذخیره سازی است. بدین سان می توان تمام ۴۵ میلیون آهنگ موجود در سرویس آیتونز اپل را روی یک سکه ۲۵ سنتی جای داد.

تکنولوژی مورد بحث اما یک ایراد اساسی دارد و آن سرعت نوشتن - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - داده ها است. ثبت ۸ بیت کد ASCII به این روش حدود ۱۱۰ ثانیه به طول می انجامد که به هیچ وجه با کندترین رایانه های امروزی نیز قابل مقایسه نیست. به طور حتم اگر تکنولوژی مذکور قصد دارد روزی روانه - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بازار شود، می بایست که به نحوی بر این مشکل بزرگ فائق بیاید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone