🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  3. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  4. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  5. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42685.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

موبایل اقتصادی هوآوی P9 Lite Mini در سکوت خبری عرضه شد

به نظر می رسد هوآوی علاقه زیادی به استفاده از برند موبایل های پرچمدار خود برای نام گذاری دستگاه های میان رده و اقتصادی دارد چرا که در تازه ترین مورد، پس از عرضه «P9 ...

به نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می رسد هوآوی علاقه زیادی به استفاده از برند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - موبایل های پرچمدار خود برای نام گذاری دستگاه های میان - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - رده و اقتصادی دارد چرا که در تازه ترین مورد، پس از عرضه «P9 Lite» که خود به نوعی نسخه ارزانتر پرچمدار P9 بود، تلفن «P9 Lite Mini» را در سکوت خبری روانه بازار کرده است.

جالب اینجاست که کمپانی چینی هیچگونه مراسم رونمایی یا حتی معرفی رسمی آنلاین را برای محصول جدید خود در نظر نگرفته، و نسخه دو سیم کارت موبایل مورد بحث مستقیماً در یک فروشگاه مجارستانی با قیمت 190 یورو به فروش گذاشته شده است.

P9 Lite Mini از چیپست چهار هسته ای مدیاتک بهره مند است

از نظر مشخصات فنی، P9 Lite Mini به یک نمایشگر 5 اینچی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - 720p مجهز شده که اندکی از صفحه نمایش 5.2 اینچی 1080p - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مدل P9 Lite کوچکتر است. اسمارتفون مذکور همچنین از حافظه داخلی 16 گیگابایتی (با قابلیت ارتقا از طریق درگاه کارت حافظه) و رم 2 گیگابایتی بهره مند بوده و برای پردازش - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - امور، از چیپست چهار هسته ای مدیاتک «MT6737T» استفاده می کند.

تلفن مورد بحث از یک - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - باتری 3020 میلی آمپری با عمر مفید 2 روزه (در شرایط کاربری نرمال) برخوردار بوده، و در زمینه طراحی با ضخامت 8.05 میلیمتر، نسبت به P9 Lite اندکی ضخیم تر است. همچنین P9 Lite Mini - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از سنسور اثر انگشت دایره ای در پنل پشتی بهره برده و محل قرارگیری فلش LED نیز در آن عوض شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بوکان استان آذربایجان غربیتعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بوکان استان آذربایجان غربیتعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

لازم به ذکر است که سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 13 مگاپیکسل نیز از P9 Lite گرفته شده ولی دوربین اصلی، با کاهش از 8 به 5 مگاپیکسل، حالا فلش LED اختصاصی خود را دارد.

گفتنی است P9 Lite - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - Mini در آینده به بازارهای بیشتری راه یافته و در رنگ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - های مشکی، سفید و گلد عرضه خواهد شد. همچنین لازم به اشاره است که نسخه تک سیم کارت این موبایل اقتصادی نیز در پاییز به بازار راه خواهد یافت.

- تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خندان گل نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام رفقا به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone