🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  2. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  3. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  4. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  5. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32417.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل هم به فناوری بلاکچین روی می آورد

پلتفرم ابری گوگل با بهره گیری از ستون فقرات فناوری بلاکچین سرویس های بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می دهد. ساکنان مانتن ویو یکی از رقبای آمازون و مایکروسافت در حوزه سرویس های ابری ...

پلتفرم ابری گوگل با بهره گیری از ستون فقرات فناوری بلاکچین سرویس های بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

ساکنان مانتن ویو یکی از رقبای آمازون و مایکروسافت در حوزه سرویس های ابری هستند اما آنچنان که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بندرترکمن استان گلستان - باید این دو رقیب را به چالش نکشیده اند. این کمپانی حالا برای تقویت سهم از خود از بازار سراغ فناوری بلاکچین رفته است.

گوگل در رویداد Cloud Next از همکاری با یک کمپانی ارائه ابزارهای توسعه اپلیکیشن های مبتنی بر بلاکچین - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بندرترکمن استان گلستان - خبر داده که از برنامه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بندرترکمن استان گلستان - های غول فناوری آمریکا برای این حوزه نسبتا جدید خبر می دهد.

این کمپانی نیویورکی که «Digital Asset» نام دارد، زبان برنامه نویسی ویژه ای را برای اپ های مبتنی بر بلاکچین طراحی کرده که باعث می شود کاربران پلتفرم ابری گوگل (GCP) بدون نیاز به پیکربندی پلتفرم زیربنایی سرویس های مبتنی بر بلاکچین را تست و عرضه کنند. با استفاده از این ابزارها توسعه فریمورک های دفتر کل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بندرترکمن استان گلستان - توزیع شده (DLT) در اپلیکیشن و سرویس - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بندرترکمن استان گلستان - ها در زمانی بسیار سریع و با پیچیدگی کمتر صورت خواهد گرفت.

دفتر کل توزیع شده پایگاه داده ای است در شبکه ای متشکل از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بندرترکمن استان گلستان - سیستم های واقع در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف که با توافق کاربران بروزرسانی می‌شود.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بندرترکمن استان گلستان«لئونارد لا»، مدیر پلتفرم سرویس های مالی GCP با ابراز خرسندی از همکاری با Digital Asset می گوید:

دفتر کل توزیع بلاکچین پتانسیل های زیادی برای کمک به مشتریان در حوزه خدمات مالی و حوزه های دیگر دارد و به همین دلیل از ارائه ابزارهای آن در پلتفرم ابری بسیار خوشحالیم.

گوگل علاوه بر همکاری با کمپانی مذکور تاکید کرده که مشتریان سرویس ابری در ماه های آینده قادر به توسعه ابزارهای مبتنی بر اتریوم و فابریک هایپر لجر خواهند بود.

هایپر لجر تکنولوژی های متن باز بلاکچین نظیر دفاتر کل توزیع شده، موتورهای هوشمند قرارداد، کتابخانه‌ های مشتری - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بندرترکمن استان گلستان - و واسط‌ های کاربری را نگهداری کرده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بندرترکمن استان گلستان - و توسعه می دهد. فابریک - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بندرترکمن استان گلستان - یکی از پروژه های هایپر لجر است که توسط بنیاد لینوکس میزبانی می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone