🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  3. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  4. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  5. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32404.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی با اسکن عنبیه می‌تواند مرده یا زنده بودن افراد را تشخیص دهد

پیشتر در خبرها خواندیم که پلیس فلوریدا برای باز کردن قفل موبایل از اثر انگشت یک جسد استفاده کرده است. حال کارشناسان با انجام تحقیقاتی جدید در پی مشخص کردن این مساله بوده‌ اند که آیا هوش ...

پیشتر در خبرها خواندیم که پلیس فلوریدا برای باز کردن قفل موبایل از اثر انگشت یک جسد استفاده کرده است. حال کارشناسان با انجام تحقیقاتی جدید در پی مشخص کردن - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - این مساله بوده‌ اند که آیا هوش مصنوعی می تواند با اسکن عنبیه چشم افراد مختلف، زنده یا مرده بودن آنها را تعیین - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کند یا خیر؟

به تازگی یک تیم تحقیقاتی لهستانی سعی کرده یک الگوریتم یادگیری ماشینی تازه‌ای توسعه دهد تا هوش مصنوعی بتواند با اسکن عنبیه چشم تخمین بزند که سوژه اسکن شده مرده است یا زنده.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

گروه پژوهشی دانشگاه تکنولوژی ورشو با بررسی بانک اطلاعاتی مردمک چشم‌های افراد - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مختلف متوجه شده که سیستم توسعه یافته توسط آنها، قادر است در ۹۹ درصد مواقع تفاوت میان فرد مرده و زنده را به درستی تشخیص بدهد. البته تنها در صورتی که - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ۱۶ ساعت از مرگ شخص گذشته باشد.

البته بررسی عنبیه چشم یک جسد بسیار سخت‌تر از چیزی که دیگران تصور می‌کنند چرا که چشم اجساد را باید با استفاده از منقبض کنند‌ه - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - باز نگه داشت. البته خوشبختانه سردخانه‌های ورشو دیتابیسی از تصاویر عنبیه - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - چشم اجساد داشته - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که کار این تیم تحقیقاتی را بسیار جلو انداخته است.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

علاوه بر - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - این، گروه پژوهشی یاد‌شده سعی کرده تا با بهره گیری - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از همان دوربین استفاده شده برای تهیه دیتابیس اجساد از عنبیه چشم سوژه های زنده عکس برداری کند تا شانس به وجود آمدن تفاوت‌های تکنیکی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و تغییر نتایج را پایین آورد.

با اتمام این تحقیقات مشخص شده که سیستم یادگیری ماشینی تنها می تواند پس از گذشت - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ۱۶ ساعت از مرگ یک شخص، زنده نبودن وی را از روی اسکن عنبیه‌اش تشخیص دهد. بر این اساس به نظر می‌رسد اگر یک فرد تنها چند ساعت از مرگش گذشته باشد هم بتوان از چشم او برای باز کردن قفل گوشی اش استفاده کرد.

 

تماشا کنید: هکرهای آلمانی از سد سیستم امنیتی اسکنر عنبیه چشم عبور کردند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ویکتوریا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام بچه ها سایت ***** تلویزیون سام 43TU7000 شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone