🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  2. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  3. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  4. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32420.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مشکلات نمایشگر، عرضه آیفون 6.1 اینچی را با تاخیری یک ماهه همراه خواهد کرد

کیتی هیوبرتی، یکی از تحلیلگران موسسه Morgan Stanley اخیراً با توجه به اطلاعات به دست آمده از سوی زنجیره تامین کنندگان اپل اعلام کرده که آیفون 6.1 اینچی امسال احتمالاً تا قبل از اکتبر عرضه ...

کیتی هیوبرتی، یکی از تحلیلگران موسسه Morgan Stanley اخیراً با توجه به اطلاعات به دست آمده از سوی زنجیره تامین کنندگان اپل اعلام کرده که آیفون 6.1 - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اینچی امسال احتمالاً تا قبل از - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اکتبر عرضه نخواهد شد. گفته می شود که این تاخیر یک ماهه نسبت به دو آیفون دیگر 2018، به خاطر سیستم بک لایت - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نوآورانه ای است که المانی کلیدی در طراحی بدون حاشیه اپل به حساب می آید.

هیوبرتی توضیح می دهد که هم اکنون هیچ نشانه ای دال بر تعویق در عرضه پرچمداران 5.8 و 6.5 اینچی اپل که به پنل - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - OLED مجهز خواهند بود به چشم نمی خورد. با این حال، به خاطر مشکل نشتی بک لایت LED، تولید انبوه آیفون 6.1 اینچی با تاخیری یک ماهه همراه می شود؛ که البته از پیش بینی اولیه مبنی بر تاخیر 6 هفته ای - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مدل کمتر است.

این - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نخستین باری نیست که گزارشی درباره تاخیر در عرضه مدل مجهز - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به LCD منتشر می شود. مینگ-چی کو، تحلیلگر نام آشنای حوزه تکنولوژی هم طی ماه گذشته میلادی درباره این موضوع صحبت کرده بود؛ اما وی عقیده داشت که اپل قادر به برطرف سازی مشکلات و تولید انبوه دیوایس خود در ماه سپتامبر خواهد بود.

هیوبرتی هشدار داده که تاخیر در عرضه مدل LCD، به این معناست که هدف گذاری اپل برای سه ماهه ای که از ماه سپتامبر آغاز می شود، کمتر از آن چیزی خواهد بود که هم اکنون تصور می شود. در حال حاضر انتظار می - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رود آیفون 6.1 اینچی در رنگ های - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گوناگون به دست مشتریان برسد. اگرچه این رنگ ها به صورت دقیق مشخص نیست، اما مینگ-چی کو رنگ های خاکستری، سفید، طلایی، آبی، قرمز و نارنجی را - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پیش بینی کرده است. در گزارشی دیگر نیز آمده که مهندسان اپل، رنگ های سفید، خاکستری، مشکی، قرمز، نارنجی، زرد، صورتی و آبی را برای مدل 6.1 اینچی در نظر گرفته اند که البته لزوماً همه آنها از فاز نهایی توسعه محصول عبور نخواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone