🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  2. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  3. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32402.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

دانلود کنید: Alto’s Odyssey به صورت رایگان برای اندروید منتشر شد

با یکی از پربازی‌ترین هفته‌های صنعت اپلیکیشن‌های موبایل روبه‌رو هستیم؛ روز گذشته آسفالت 9 به عرضه جهانی رسید، دقایقی پیش و بعد از انتظارات فراوان Alto's Odyssey (بررسی دیجیاتو) به اندروید آمد و تا ساعاتی ...

با یکی از پربازی‌ترین هفته‌های صنعت اپلیکیشن‌های موبایل روبه‌رو هستیم؛ روز گذشته - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آسفالت 9 به عرضه جهانی رسید، دقایقی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پیش و بعد از انتظارات فراوان Alto's Odyssey (بررسی دیجیاتو) به اندروید آمد و تا ساعاتی دیگر نیز عنوان Hello Neighbor که روایتی مدرن و ترسناک‌تر از عنوان نوستالژی «همسایه جهنی» (Neighbours from Hell) به حساب می‌آید منتشر خواهد شد.

«اودیسه آلتو» (Alto's Odyssey) پنج ماه پیش و با قیمت 4.99 دلار روی اپ استور انتشار یافت و سازنده همانگونه که قول داده بود، امروز بازی را به دیوایس‌های اندرویدی آورد. همچنین کمپانی نودل کیک به خاطر موفقیت‌های قسمت پیشین تصمیم گرفت تا این بار نیز نسخه اندروید عنوانش را به صورت رایگان و با پرداخت‌ درون‌ برنامه‌ ای عرضه کند.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر نقده استان آذربایجان غربی
Alto's Odyssey یکی از نامزدهای اصلی جایزه «بهترین بازی موبایل سال 2018» به شمار می‌رود. بازی آفلاین است و برای تجربه آن نیازی به اینترنت ندارید.

همانند قسمت قبلی، Alto's Odyssey عنوانی رانر بوده و در آن نقش کاراکتری اسکی سوار را دارید. در کنار تنوع محیط‌ها - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و طراحی چشم نواز آن‌ها، - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سازنده سعی کرده بزرگترین نقطه ضعف قسمت قبل را در عنوان جدیدش برطرف کند؛ در بخش گیم پلی شاهد - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گستردگی بیشتری نسبت به «ماجراجویی آلتو» (Alto's Adventure) هستیم.

بد نیست بدانید چند ماه پیش و در جشنواره Apple Design Awards 2018 بازی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به خاطر طراحی‌ برجسته و نوآوری‌هایش یکی از عناوین برتر iOS لقب گرفت. ساخته Snowman فعلا از بین حدود 1000 رای توانسته میانگین امتیازی 4.9 را از کاربران پلی استور به دست بیاورد و خبر خوشحال کننده اینجاست که بازی برای آی‌پی‌های ایران باز بوده و بنابراین دانلود Alto's Odyssey از طریق گوگل پلی نیز ممکن خواهد بود.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر نقده استان آذربایجان غربی

Alto's Odyssey

سازنده: Snowman قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 199.7 / 55 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone