🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  3. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  4. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32429.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

2.5 میلیارد نفر حداقل یکی از اپلیکیشن‌های فیسبوک را استفاده می‌کنند

در جریان ارائه گزارش مالی سه ماهه دوم سال 2018 فیسبوک، مارک زاکربرگ آمار متفاوتی از تعداد کاربران این کمپانی را به اشتراک گذاشت؛ 2.5 میلیارد نفر حداقل یکی از اپلیکیشن‌های این کمپانی را استفاده ...

در جریان ارائه گزارش مالی سه ماهه دوم سال 2018 فیسبوک، مارک زاکربرگ آمار متفاوتی از تعداد کاربران این کمپانی را به اشتراک گذاشت؛ 2.5 میلیارد نفر حداقل - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - یکی از اپلیکیشن‌های این کمپانی را استفاده می‌کنند. جالب اینجاست این آمار شامل «تعداد کاربران» می‌شود و در آن اکانت‌ها لحاظ نشده است. چون همانگونه که می‌دانید یک کاربر می‌تواند چند اکانت بسازد.

در این بین فیسبوک با 2.23 میلیارد کاربر فعال ماهانه پیشتاز بوده و پشت سر آن نیز واتس اپ با 1.5 میلیارد، مسنجر با 1.3 میلیارد و اینستاگرام با 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه قرار دارند. تعداد کاربران سرویس فیسبوک هر چند با رشد 11 درصدی مواجه شده ولی با این حال فیسبوک در سه ماهه قبلی نتوانسته در سطح انتظارات ظاهر شود؛ تحلیل گران انتظار 2.25 میلیارد کاربر فعال را برای این سرویس داشتند.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

با وجود محبوبیت زیاد فیسبوک، وضع این سرویس در سه ماهه گذشته تعریفی نداشته است. آمارها نشان می‌دهند که رشد کاربران فیسبوک به کمترین میزان خود در چند سال گذشته رسیده و همین مسئله نیز باعث شده تا سهام فیسبوک با کاهش 20 درصدی روبه‌رو می‌شود.

با توجه به گزارشات تعداد کاربران فعال فیسبوک در اروپا کاهش یافته و آمریکا و کانادا هم رشد چندانی در این زمینه نداشته‌اند. 2.5 میلیارد کاربر یکتا - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - رقم بزرگی است و به نظر می‌رسد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - فیسبوک با اعلام آن سعی داشته تا افت و خیزهایی که محبوب‌ترین سرویسش در این چند ماهه با آن‌ها سر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و کار داشته را کمی بپوشاند.

 

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone