🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  2. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  3. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  4. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  5. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32418.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

حفره امنیتی ارتباطات بلوتوث و امکان سرقت اطلاعات حساس توسط هکرها

زمانی که دو دستگاه مجهز به بلوتوث را با یکدیگر جفت (Pair) می کنید، این دو ابزار (مثلاً موبایل و کامپیوتر) کلیدهای رمزنگاری شده ای را با یکدیگر به اشتراک می گذارند. اما بر اساس ...

زمانی که دو دستگاه مجهز به بلوتوث را با یکدیگر جفت (Pair) می کنید، این دو - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مازندران استان مازندران - ابزار (مثلاً موبایل و کامپیوتر) کلیدهای رمزنگاری شده ای را با یکدیگر به اشتراک می گذارند. اما بر اساس پژوهش های جدید، به نظر می رسد که نیاز نیست هر دو سوی ارتباط کلیدها را تأیید کنند که این موضوع، باعث - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مازندران استان مازندران - به وجود آمدن یک حفره امنیتی می شود.

حفره مورد بحث اخیراً زمانی که یک هکر توانست در ارتباط میان دو دستگاه بلوتوث - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مازندران استان مازندران - نفوذ کند پیدا شد و توجه متخصصان حوزه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مازندران استان مازندران - امنیت را به خود جلب کرد. البته اگر یکی از ابزارهای مورد استفاده پارامترهای رمزنگاری را بررسی و تأیید کند، خطر حمله به شدت کاهش خواهد یافت. همچنین هکر باید در فاصله مناسب (چند ده متری) برای برقراری ارتباط بلوتوث حاضر باشد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مازندران استان مازندران

با این حال شرکت های مختلف تا کنون با ارائه به روزرسانی های نرم افزاری تلاش کرده اند جلوی حفره امنیتی مورد بحث را تا جای ممکن بگیرند. کمپانی اپل ایراد مذکور را - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مازندران استان مازندران - در نسخه «El Capitan» مک و پس از آن - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مازندران استان مازندران - برطرف کرده و مایکروسافت نیز - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مازندران استان مازندران - برای سیستم عامل های ویندوز 7، ویندوز 8.1 و ویندوز 10 بسته امنیتی متناسب را عرضه نموده است.

بسیاری از شرکت ها با - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مازندران استان مازندران - ارائه بسته های امنیتی حفره امنیتی بلوتوث را در محصولات خود - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مازندران استان مازندران - مسدود کرده اند

البته بسته به نوع دیوایس، تولیدکننده سخت افزار نیز باید به روزرسانی هایی ارائه کند که شرکت برادکام ماه گذشته با یک پچ وظیفه خود را در این زمینه انجام داد. هرچند این گونه پچ های نرم افزاری نیازمند - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مازندران استان مازندران - دستکاری برای عملکرد درست - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مازندران استان مازندران - در دستگاه های مختلف هستند که - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مازندران استان مازندران - شرکت هایی مانند دل و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مازندران استان مازندران - لنوو تغییرات لازم را در آپدیت های خود اعمال کرده اند.

لازم به ذکر است که ایراد امنیتی بلوتوث مربوط به بخش تبادل فایل بوده و به عنوان مثال در هنگام - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مازندران استان مازندران - اتصال دسته ایکس باکس به کامپیوتر، کاربر را در معرض خطر قرار نمی دهد. اما از آنجایی که انتقال اطلاعات از طریق بلوتوث (به صورت مکمل برای سایر راه های ارتباطی مانند وای فای) روز به روز فراگیرتر می شود، متخصصان حوزه امنیت به کاربران توصیه می کنند همواره آخرین - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مازندران استان مازندران - آپدیت ها را برای لوازم الکترونیکی خود دریافت نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone