🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  4. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  5. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14875.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

موبایل جدید ریلمی با چیپست اسنپدراگون 778G از راه می‌رسد

موبایل جدید ریلمی با اسم رمز «Quicksilver» از اولین دستگاه‌هایی خواهد بود که از چیپست جدید اسنپدراگون 778G بهره می‌برد. چیپست گفته شده به تازگی معرفی شده است و از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند. همچنین ...

موبایل جدید ریلمی با اسم رمز «Quicksilver» - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آستارا استان گیلان - از اولین دستگاه‌هایی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آستارا استان گیلان - خواهد بود که - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آستارا استان گیلان - از - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آستارا استان گیلان - چیپست جدید اسنپدراگون 778G بهره می‌برد. چیپست گفته شده به تازگی معرفی شده است و از اتصال 5G پشتیبانی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آستارا استان گیلان - می‌کند. همچنین از هشت هسته براساس معماری ۶ نانومتری TSMC بهره می‌برد. - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آستارا استان گیلان - پردازشگر گرافیکی آدرنو 642L نیز می‌تواند از پس امور گرافیکی سنگین بر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آستارا استان گیلان - بیاید.

ریلمی در حساب توییتر رسمی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آستارا استان گیلان - خود، جزئیات بیشتری پیرامون محصول آتی با اسم رمز «Quicksilver» منتشر کرده است. چیپست اسنپدراگون - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آستارا استان گیلان - 778G به عنوان قلب تپنده در دستگاه جدید ریلمی قرار می‌گیرد که - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آستارا استان گیلان - برای گوشی‌های میان‌رده‌ پریمیوم طراحی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آستارا استان گیلان - شده است. سازندگان دیگری نیز مانند شیائومی، اوپو و آنر نیز از تراشه‌ی جدید اسنپدراگون در محصولات خود بهره خواهند - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آستارا استان گیلان - برد.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آستارا استان گیلان

چیپست اسنپدراگون 778G از یک هسته‌ کریو ۶۷۰ (A78) با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز، سه هسته‌ کریو ۶۷۰ با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و چهار هسته‌ کریو ۶۷۰ (A55) با فرکانس ۱.۹ گیگا هرتز بهره می‌برد. مودم X53 - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آستارا استان گیلان - با قابلیت اتصال 5G یکی از نقاط قوت چیپست جدید محسوب می‌شود که قادر به دریافت امواج فرکانس بالا و میلی‌متری همراه با پشتیبانی از Sub-6 5G خواهد بود و سرعت دانلود آن به ۳.۳ گیگا بیت بر ثانیه می‌رسد.

قابلیت ثبت تصویر سه‌گانه‌ کوالکام نیز به کاربران امکان عکسبرداری همزمان با لنزهای عریض، - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آستارا استان گیلان - فوق عریض و تله‌فوتو - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آستارا استان گیلان - را می‌دهد. از سایر مشخصات کلیدی آن می‌توان - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آستارا استان گیلان - به پشتیبانی از ۶۰ فریم در ثانیه با رزولوشن 4K یا ۱۴۴ فریم با رزولوشن فول اچ‌دی در کنار عمق رنگ ۱۰ بیت و گاموت رنگی Rec2020 اشاره کرد.

گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون 778G می‌توانند از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۲، NFC، حسگر اثر انگشت Sonic کوالکام و فناوری شارژ سریع +Quick - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آستارا استان گیلان - Charge 4 بهره ببرند. همچنین امکان پشتیبانی از  شارژ سریع 5 نیز در محصولات آینده وجود خواهد داشت. آخرین گوشی هوشمند معرفی شده از سوی ریلمی، Narzo 30 بوده - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آستارا استان گیلان - است که از چیپست هلیو G95 مدیاتک و نمایشگر ۹۰ هرتزی استفاده می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone