🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  2. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  3. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  5. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33806.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گزارش مرکز ایسپا: تلگرام اول ماند، کاربران سروش را ترک کردند

بررسی‌های صورت گرفته در مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) گویای آن است که با وجود فیلترینگ، همچنان بیش از ۴۷ درصد کاربران از تلگرام استفاده می‌کنند و در ماه‌های گذشته میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی ...

بررسی‌های صورت گرفته در مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) گویای آن است که با وجود فیلترینگ، همچنان بیش از ۴۷ درصد کاربران از تلگرام استفاده می‌کنند و در ماه‌های گذشته میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی داخلی کاهش چشمگیری داشته است.

طبق نتایج بررسی‌های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - صورت گرفته در مهر ماه سال جاری، ۶۲.۵ درصد از پاسخگویان اعلام کردند قبل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از فیلتر تلگرام - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از این پیام‌رسان استفاده می‌­کردند. نکته جالب توجه این که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در نظرسنجی خرداد ماه این مرکز نیز ۶۲.۴ درصد پاسخگویان گفته بودند قبل از فیلتر تلگرام از این پیام رسان استفاده می‌­کردند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی در حال حاضر و با گذشت حدود پنج ماه از فیلتر تلگرام ۴۷.۳ درصد از کل پاسخگویان اعلام کرده­‌اند همچنان از تلگرام استفاده می‌­کنند که این عدد نسبت به خرداد ماه تقریباً ثابت مانده است. بر اساس نتایج این نظرسنجی زنان و مردان تقریباً به یک میزان از تلگرام استفاده می­‌کنند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

همچنین نتایج نظرسنجی نشان می­‌دهد استفاده از واتس‌آپ بعد از فیلتر تلگرام افزایش یافته، این عدد بر اساس نظرسنجی ملی ایسپا در نیمه فروردین ماه سال جاری قبل از فیلتر تلگرام ۱۲ درصد بوده اما در خرداد و مهر ماه به ترتیب ۲۵ درصد و ۳۰.۱ درصد بوده است. میزان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - استفاده از اینستاگرام بعد از فیلتر تلگرام رشد صعودی داشته و از - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ۱۷.۷ درصد در فروردین ماه سال جاری به ۳۲.۲ درصد در خردادماه رسیده بود اما این عدد طبق نتایج اخیر ایسپا از خرداد تا مهر نسبتاً ثابت مانده است.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

کاربران شبکه‌های اجتماعی داخلی کمتر شدند

از طرف دیگر میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی داخلی از خرداد ماه تا مهر ماه کاهش یافته است؛ پیام‌رسان «سروش» که در فروردین ماه قبل از فیلتر تلگرام، حدود ۲ درصد عضو داشته است در خرداد ماه و بر اساس نتایج نظرسنجی ملی ایسپا به ۱۳.۵ رسیده بود اما در مهرماه سال جاری این مقدار به ۴.۳ درصد رسیده است، «ایتا» از ۲.۹ درصد به۰.۹ درصد، «آی‌گپ» و «بله» هرکدام از ۲.۵ - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و ۱.۸ درصد به ۰.۴ درصد، «گپ» از ۱.۴ درصد به ۰.۲ درصد، «بیسفون» و "«ساینا» از ۰.۶ درصد هرکدام به ۰.۱ درصد رسیده اند.

همچنین ۳۶.۳ درصد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - پاسخگویان اظهار کرده‌اند در حال - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - حاضر از هیچ کدام از شبکه‌های اجتماعی استفاده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نمی‌کنند. به عبارت دیگر در حال حاضر ۶۳.۷ درصد پاسخگویان اعلام کرده­‌اند حداقل عضو یکی از شبکه­‌های اجتماعی مجازی هستند.

تعداد کاربران تلگرام

طبق اعلام روابط عمومی ایسپا، طرح نظرسنجی «بررسی مسائل روز کشور از منظر افکار عمومی مردم ایران» در مهرماه ۱۳۹۷ با پرسشگری از ۱۲۸۱نفر از افراد بالای ۱۸ سال به بالای کشور به شیوه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تلفنی انجام شد و بخشی از طرح مذکور به میزان استفاده مردم ایران از شبکه‌های اجتماعی اختصاص داشته است.

گفتنی‌ست ایسپا تیرماه امسال اعلام کرده بود که ۷۹ درصد کاربران بعد از فیلترینگ، هنوز از این پیام‌رسان استفاده می‌کنند. همچنین در نظرسنجی تیرماه مشخص شد که بعد از فیلترینگ تلگرام، استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام و اپلیکیشن واتساپ در ایران - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - افزایش یافته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یوسف نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روز بخیر دور و بر مینودشت فولاد شهر اعزام کارشناس دارید؟
پاسخ: بله در مینودشت شهر فولاد شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone