🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33790.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

تیزری از موبایل مبتنی بر بلاکچین HTC منتشر شد

HTC اکنون مشکلات مالی زیادی دارد اما هنوز امیدوار است بتواند با روش‌های تازه‌تر و ورود به حوزه‌های جدید، راهی برای سوددهی پیدا کند. یکی از روش‌های جالب اتخاذ شده توسط این کمپانی، توسعه یک موبایل ...

HTC اکنون مشکلات مالی زیادی دارد اما هنوز امیدوار است بتواند با روش‌های تازه‌تر و ورود به حوزه‌های جدید، راهی برای سوددهی پیدا کند. یکی از روش‌های جالب اتخاذ شده توسط این کمپانی، توسعه یک موبایل مبتنی بر بلاکچین بنام اگزودوس (Exodus) است.

دو ماه پیش گزارش شده بود که خالق لایت کوین قصد دارد به شرکت HTC برای ساخت و توسعه موبایلی مبتنی بر بلاکچین کمک کند. بر این اساس «چارلی لی» - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خوانسار استان اصفهان - با انتشار پستی در توییتر اعلام - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خوانسار استان اصفهان - نمود که با عنوان مشاور به تیم توسعه‌ دهنده‌ی تلفن هوشمند Exodus اضافه شده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خوانسار استان اصفهان - است.

حال تیزر جدید منتشر شده از این تلفن هوشمند، زمان عرضه آن را مشخص کرده. بدین ترتیب اگزودوس روز ۳۰‌ مهر ماه معرفی خواهد شد و تقریباً یک هفته‌ی دیگر، شاهد انتشار جزئیات کاملی در مورد آن خواهیم بود.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خوانسار استان اصفهان

گفتنی است کمپانی تولید کننده‌ی تایوانی، یک صفحه اینستاگرام رسمی به نام htc.exodus برای موبایل مبتنی بر بلاکچین خود به منظور اطلاع رسانی ایجاد کرده و تیزر یاد شده هم به همین شکل در فضای مجازی منتشر شده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خوانسار استان اصفهان - است.

اچ تی سی در سال های اخیر حضور چندان موفقی را در حوزه گوشی های هوشمند تجربه نکرده و این - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خوانسار استان اصفهان - بار می خواهد شانس خود را در حوزه دستگاه های مرتبط با ارزهای دیجیتال و مبتنی بر ارز دیجیتال بسنجد. البته این اولین بار نیست که در مورد این گوشی می شنویم، پیش از این نیز کمپانی تایوانی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خوانسار استان اصفهان - خبر از کار روی اگزودوس داده بود.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خوانسار استان اصفهان

اگزودوس زاده افکار «فیل چِن» است، شخصی که از افراد اصلی در پس پروژه هدست واقعیت مجازی اچ تی سی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خوانسار استان اصفهان - Vive بوده و تلاش می - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خوانسار استان اصفهان - کند با وارد کردن کمپانی تایوانی به حوزه ارزهای دیجیتال، بازگشتی موفقیت آمیز را برای آن رقم بزند. گفته شده این گوشی به اولین کیف ذخیره سازی سرد مجهز خواهد شد و این شرکت قصد دارد اکوسیستم بلاک چین را از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خوانسار استان اصفهان - طریق شبکه‌ای از موبایل های متصل به شبکه گسترش - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خوانسار استان اصفهان - دهد.

 

تماشا کنید: مجیک‌لیپ از مایکا رونمایی کرد؛ هوش‌مصنوعی انسان‌نما در دنیای واقعیت افزوده

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل آذین نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
شما روستای ارسور خوانسار تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در روستای ارسور شهر خوانسار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone