🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  2. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33811.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

راه اندازی تابلوی معاملات استارت آپ‌ها تا ۲ ماه آینده در فرابورس

در هفته جاری هلدینگ سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه با سرمایه ۱۵۰ میلیارد تومان در حوزه فین تک و سرمایه‌گذاری داخل بورس را در فرابورس پذیره نویسی خواهد کرد که ...

در هفته جاری هلدینگ سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه با سرمایه ۱۵۰ میلیارد تومان در حوزه فین تک و سرمایه‌گذاری داخل بورس را در فرابورس پذیره نویسی خواهد کرد که هدف از آن حمایت از استارت آپ های فین تک در حوزه بازنشستگی و سالمندی است.

«امیر هامونی» مدیر عامل - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - فرابورس ایران از عرضه اولیه سهام یک شرکت دانش بنیان روز دوشنبه خبر داد و گفت که از فردا تعداد ۳۵ میلیون سهم از کل سهام شرکت داروسازی آوه سینا برای نخستین بار پس از پذیرش در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - بازار دوم فرابورس عرضه اولیه می‌شود.

هامونی به فارس گفت که این ناشر به عنوان شرکت دانش بنیان داروی ضد سرطانی تولید می‌کند و از فردا به روش ثبت سفارش عرضه اولیه خواهد داشت.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان

به گفته این مقام مسئول از فرصت دو ماهه فرابورس برای آماده سازی و بستر سازی نرم افزارهای مورد نیاز تأمین مالی جمعی یا به اصطلاح کراود فاندینگ ها سخن گفت و افزود:

«تابلوی معاملات شرکت‌های دانش - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - بنیان و به عبارتی استارت آپ ها قابلیت تعریف - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - و راه اندازی در فرابورس خواهد داشت.»

او معتقد است که طرح‌های کسب و کار در آن بازار ارزش کمتر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - از دو میلیارد تومان دارند اما چون شخصیت حقوقی ندارند، باید با راهکار دیگری وارد بازار شوند.

حضور استارت آپ ها در بورس قدم بزرگی‌ست، چراکه آینده بازار - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - جهان در دستان کسب‌وکارهای نوین خواهد بود. منتها  نکته قابل تامل این است که عرضه آنها در بورس با توجه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - به ساختارهای سنتی سرمایه‌گذاری بورسی تا - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - چه اندازه نتیجه خواهد داشت و البته مخاطبان آنها چه کسانی خواهند بود؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آتوسا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
تعمیرچی آیا منطقه جام جم کردستان اعزام نیرو داره.
پاسخ: بله در جام جم شهر کردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone