🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  2. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  5. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33802.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نحوه عملکرد هوشمند موتور پورشه برای به حداقل رساندن تاخیر توربوشارژر ها [تماشا کنید]

شرکت پورشه را به خاطر طراحی های تکراری و نئوکلاسیک خود همچون 911 و همینطور قدرت آن در شاخه مهندسی می شناسند. یکی از مهم ترین نکات سوپرخودرویی همچون 911 موتور های تخت آن است. ...

شرکت پورشه را به خاطر طراحی های تکراری و نئوکلاسیک خود همچون 911 و همینطور قدرت آن در شاخه مهندسی می شناسند. - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - یکی از مهم ترین نکات سوپرخودرویی همچون 911 موتور های تخت آن است.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

موتورهای هوا خنک تخت پورشه جایگاه بسیار ویژه ای در صنعت خودروسازی دارند و نمادی از اصالت اند که سالیان - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سال همراه با نام 911 عجین شده اند.

اما احساسات تنها بخشی از - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کار است و نکات و جزئیاتی در این موتورهای خاص و منحصر به فرد وجود دارد که باعث می شود تا این حد این دسته از موتورها برای علاقه مندان آنها خاص باشد.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این موتور های پورشه سیستم جدیدی با نام Dynamic Boost است. این سیستم برای کاهش حداکثری تاخیر توربوشارژرها در زمانی که فشار بر روی پدال گاز می باشد طراحی شده است. در واقع زمانی که فشار بر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - روی پدال گاز است و به نسبت آن دریچه گاز موتور کاهش پیدا می کند (همچون پیچ ها - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و ترمزگیری های) زمان استفاده از سیستم Dynamic Boost فرا می رسد.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

سیستم مذکور به این صورت کار می کند که سیستم های کنترلی موتور - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - با باز نگه داشتن دریچه گاز امکان عبور هوا به درون محفظه احتراق هر سیلندر را ممکن می کنند، که این مسئله باعث می شود تا بوست تولیدی توسط توربوشارژها همچنان در مدار باقی بماند تا هم از افت دور پره توربوشارژرها کاسته - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شود و هم میزان مصرف سوخت کاهش پیدا کند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

همانطور که میدانید امروزه پورشه از آخرین خودروسازان کلاسیک صنعت خودروسازی است که همچنان موتورهای تنفس طبیعی را در محصولات خاص خود همچون 911 GT3 استفاده می کند. جالب - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - است بدانید باقی مدل ها از موتورهای مجهز به توربوشارژر بهره می برند.

در ادامه می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کارکرد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این سیستم ویدیوی که توسط - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - Engineering Explained تهیه شده را مشاهده کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone