🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33816.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

کاهش ۴۰ درصدی قیمت موبایل به شرط تامین ارز نیمایی و کالا

در شرایطی که قیمت موبایل در ماه‌های اخیر با روند افزایشی همراه بوده، رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اعلام کرد که اگر ۶۰۰ هزار دستگاه گوشی توقیف شده توسط سازمان حمایت قیمت‌گذاری شود و از ...

در شرایطی که قیمت موبایل - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ماه‌های اخیر با روند افزایشی همراه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بوده، رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اعلام کرد که اگر ۶۰۰ هزار دستگاه گوشی توقیف شده توسط سازمان حمایت قیمت‌گذاری شود و از سوی دیگر ارز نیمایی برای واردات این محصول تامین شود، قیمت موبایل تا ۴۰ درصد کاهش خواهد یافت.

«ابراهیم درستی» نائب رئیس اتاق اصناف تهران و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - رئیس اتحادیه فروشندگان گوشی تلفن همراه به ایسنا اعلام کرد:

«هم اکنون ۶۰۰ هزار دستگاه گوشی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تلفن همراه به دلیل پرونده‌های تخلف گذشته و یا دیرکردن در مراحل ترخیص و تامین ارز در گمرک توقیف شده‌اند. این کالا منتظر قیمت‌گذاری از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان بوده که باید هر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - چه سریعتر انجام - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شود و با عرضه این موبایل‌ها، بازار این کالای ضروری نیز رنگ آرامش به خود بگیرد.»

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمینی شهر استان اصفهان

درستی به افزایش ۱۵ تا ۲۵ درصدی قیمت موبایل و تبلت در هفته گذشته اشاره کرد و توضیح داد که اگر ارز نیمایی به صورت مستمر و منظم به واردات موبایل اختصاص پیدا کند و واردکنندگان بتوانند سهم بازار را تامین کنند،‌ قطعا قیمت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تلفن همراه در آینده‌ای نزدیک ۴۰ درصدی یا بیشتر کاهش خواهد یافت، اما هم اکنون یکی از مسائلی که - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سبب می‌شود قیمت موبایل افزایش یابد، کمبود جنس و کالا در بازار است.

رئیس - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اظهار کرد که با اجرای طرح رجیستری قاچاق موبایل به صفر رسیده اما در گذشته نه چندان دور، ‌سالانه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان تلفن همراه به کشور قاچاق می‌شد و به همین دلیل مسئولان باید سریعتر برای ساماندهی بازار موبایل اقدام کنند.

چندی پیش «فلاح جوشقانی» معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره دلایل افزایش قیمت موبایل در بازار اینگونه توضیح داد که بازار - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تلفن همراه، بازاری کاملا وابسته به ارز است که - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نوسانات نرخ ارز قطعا در قیمت آن‌ها تاثیر می‌گذارد، اما بیش از ۳۰ درصد افزایش قیمت گوشی تلفن همراه در بازار به دلیل کمبود عرضه کالاست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone