🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  2. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  3. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  4. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  5. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33826.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

بیشترین رضایت کاربران اینترنت از شاتل

در طرح رضایت‌سنجی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای نیمه اول سال جاری، گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل موفق شد با اختلاف قابل ملاحظه‌ای نسبت به دیگر شرکت‌های FCP، بالاترین نمره رضایت کاربران ...

در طرح رضایت‌سنجی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای نیمه اول سال جاری، گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل موفق شد با اختلاف قابل ملاحظه‌ای نسبت به دیگر شرکت‌های FCP، بالاترین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - نمره رضایت کاربران را جلب کند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی رگولاتوری که میزان رضایت کاربران از اپراتورهای اینترنت پرسرعت ثابت را در ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۷ نشان می‌دهد، شاتل موفق شده است در گروه دارندگان پروانه FCP بیش‌ترین میزان رضایت کاربران را در میان تمامی اپراتورها، به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - خود اختصاص دهد.

این طرح توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دوره‌های مختلف زمانی برای سنجش میزان رضایت کاربران از خدمات حوزه اینترنت و دیجیتال برگزار می‌شود و در آن کاربران طی یک نظرسنجی، عملکرد و کیفیت خدمات اپراتورهای ارائه کننده‌ اینترنت پرسرعت، اینترنت بی‌سیم ثابت و ارتباطات ماهواره‌ای را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران

گفتنی‌ست شاتل افزون بر این که در دوره‌های مختلف برگزاری این نظرسنجی موفق به دریافت بالاترین نمره شده است و تاکنون برای پنج دوره متوالی عنوان محبوب‌ترین برند اینترنت پرسرعت را نیز در میان کاربران این سرویس به خود اختصاص داده است. این در حالیست که شاتل بزرگترین سرویس‌دهنده‌های اینترنت ثابت در کشور، پس - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - از شرکت مخابرات ایران است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone