🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  2. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  4. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  5. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33787.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

دو حفره امنیتی شبکه 5G کاربران را تهدید می کند

در حالی که تصور می شود فناوری شبکه های مخابراتی 5G در مقایسه با نسل های قبلی امنیت را بهبود می دهند اما محققان دولت سوئیس حفره امنیتی را در این شبکه ها یافته اند ...

در حالی که تصور می شود فناوری شبکه های مخابراتی 5G در مقایسه با نسل های قبلی امنیت را بهبود می دهند اما محققان دولت سوئیس حفره امنیتی را در این شبکه ها یافته اند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و قصد دارند تا پیش از عرضه در بیشتر شبکه ها، آن - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را رفع کنند.

امنیت شبکه های مخابراتی سلولی همین حالا هم برای تماس های تلفنی و داده های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شخصی بسیار مهم است. وقتی بحث نسل پنجم شبکه های مخابراتی به میان می آید اهمیت در حدی است که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بحث مرگ و زندگی پیش می آید؛ چرا که این فناوری قرار است - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خودروها، بیمارستان ها، کارخانه ها و تمامی شهرها را به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خود وابسته کند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان

استاندارد 5G شامل «پروتکل احراز هویت و کلید توافق» است؛ سیستم تضمینی برای احراز هویت، محرمانگی و حریم شخصی که به دستگاه های موجود در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این شبکه امکان می دهد یکدیگر را بشناسند و به هم اعتماد کنند. به گفته محققان انستیتو فدرال تکنولوژی سوئیس، این پروتکل در مقایسه با نسخه های شبکه 3G و 4G بهبود یافته و جلوی روش های فعلی برای ردیابی کاربران - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و مکان دستگاه ها را می گیرد. با این حال متأسفانه پروتکل احراز هویت و کلید توافق حداقل از 2 - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - حفره امنیتی رنج می برد.

محققان با استفاده از یک ابزار رمزنگاری دریافته اند که استاندارد 5G به دلیل پیاده سازی ضعیف استانداردهای فعلی می تواند موجب شود هزینه های اضافه ای برای استفاده از سرویس های ثالث به کاربر تحمیل شود. علاوه بر این حمله جدید به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - منظور ردیابی می تواند برای تعیین موقعیت کاربران نزدیک به کار رود با این حال هویت کاربر مشابه با نسخه های قدیمی تر به طور کامل فاش نمی شود.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان

البته محققان اعلام کرده اند که دستگاه های ردیابی پیچیده تر در آینده می توانند برای کاربران شبکه های 5G خطرناک باشند. این پژوهشگران اکنون با 3GPP (گروه بین المللی مسئول تدوین استانداردها برای شبکه های سلولار) در ارتباط هستند تا پروتکل احراز هویت و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کلید توافق را بهبود دهند. گمان می رود پیش از عرضه جهانی شبکه های 5G شاهد بهبودهای امنیتی این نسل شبکه باشیم.

اپراتورهای مخابراتی متعددی در سراسر جهان در حال آزمایش این فناوری هستند و انتظار می رود نسل پنجم شبکه های مخابراتی در سال 2019 به طور گسترده عرضه شود. ایرانسل هم از ماه ها پیش در حال آزمایش این فناوری در کشور است.

 

تماشا کنید: ربات بوستون داینامیکس در ساختمان سازی مشغول بکار شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone