🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33813.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ابهام در آمار گمرک؛ واردات موبایل امسال بیشتر از سال گذشته نبوده است

روابط عمومی گمرک به تازگی خبری را در مورد افزایش واردات موبایل به کشورمان منتشر کرده که دارای ابهام است؛ ابهامی که به نظر می‌رسد حتی برخی رسانه‌ها را نیز درگیر خود کرده است. ماجرا ...

روابط عمومی گمرک به تازگی خبری را در مورد افزایش واردات موبایل به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - کشورمان منتشر کرده که دارای ابهام است؛ ابهامی که به نظر می‌رسد حتی برخی رسانه‌ها را نیز درگیر خود کرده است.

ماجرا از این قرار است که گمرک گزارشی از عملکرد ۶ - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - ماه ابتدای سال در خصوص - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - واردات موبایل را منتشر کرده و خبر داده که در این بازه زمانی، یک میلیون و ۵۲۶ هزار و ۸۶۴ دستگاه انواع تلفن همراه وارد کشور شده و این ارقام، نشان می‌دهد که واردات رسمی به نسبت ۶ ماه اول - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - سال - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - پیش، ۳۹۳ هزار موبایل افزایش داشته است. نکته مهم دیگری که در گزارش گمرک جمهوری اسلامی ایران آمده، اشاره به ارزش این موبایل‌هاست که ۲۴۲ میلیون و ۶۹۲ هزار دلار بوده است.

گمرک می‌گوید در ۶ ماه اول سال گذشته یک میلیون و ۱۳۳ هزار و ۹۰۸ موبایل به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - ایران آمده‌اند که ارزش آنها ۱۵۸ میلیون و ۶۹ هزار دلار بوده است. اما اینجاست که به قسمت مبهم ماجرا می‌رسیم. طرح رجیستری از انتهای مهر ماه ۹۶ شروع به کار کرد و در نتیجه، در ۶ ماه نخست سال گذشته الزامی وجود نداشت تا موبایل‌ها رجیستر شوند و سپس در اختیار کاربر قرار بگیرند. - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - اتفاقی که تا مهر پارسال ادامه داشت این بود که بیشتر از ۹۰ درصد واردات موبایل در ایران به شکل قاچاق بود و گمرک نظارتی بر آن نداشت.

مسئولان مختلف از جمله «سید محمود سفار»، رئیس انجمن واردکنندگان موبایل اذعان داشته‌اند که بین ۹۰ الی ۹۵ درصد از موبایل‌های موجود در بازار کشورمان تا پیش از اجرای طرح رجیستری به شکل قاچاق و غیر رسمی به ایران می‌آمدند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان

رییس انجمن واردکنندگان موبایل در تیر ماه و در گفتگویی که با دیجیاتو داشت اشاره کرد که برای بازار ایران، ارز - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - مورد نیاز برای واردات موبایل در سال ۲ میلیارد دلار است: «ما - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - برای بخش موبایل در سال به ۲ میلیارد دلار ارز جهت واردات به کشور نیاز داریم. در نتیجه در هر دوره سه ماهه چیزی حدود ۵۰۰ میلیون دلار نیاز وارد کنندگان موبایل به ارز است. در حالی که میزان ارزی که به شکل واقعی تخصیص پیدا کرد شاید یک چهارم - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - این عدد بود.»

در واقع - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - برای دو فصل اول سال، باید به ارزش یک - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - میلیارد دلار موبایل وارد کشور می‌شد تا بازار به شرایط امروزی دچار نشود. با این حال گزارش گمرک نشان می‌دهد که ارزش این موبایل‌ها ۲۴۲ میلیون دلار بوده است. همانطور که سفار در تیر پیش‌بینی کرده بود، این رقم یک چهارم نیاز - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - واردات بوده است.

از سوی دیگر، در ابتدای اردیبهشت ماه ۹۷ طرح رجیستری برای همه موبایل‌ها اعمال شد و دیگر امکان - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - قاچاق نبود. در نتیجه عددی که - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - گمرک اعلام - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - کرده، با فاکتور گرفتن فروردین ماه، نشان‌دهنده کل ارزش واردات موبایل به ایران است و شاید پاسخی باشد به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - این سوال که چرا بازار موبایل ما امروز در این شرایط عجیب به سر می‌برد.

همچنین بیانیه‌ای که در تیر ماه از سوی انجمن واردکنندگان منتشر شد، حکایت از آن داشت که نیاز سالانه کشور به تلفن همراه، ۱۰ میلیون دستگاه است. با استناد به همین بیانیه که از سوی واردکنندگان تنظیم شده، می‌توان استدلال کرد که بازار موبایل در ۶ ماه اول سال به ۵ میلیون دستگاه موبایل نیاز داشته که بر اساس آمار گمرک، تنها یک میلیون و ۵۲۶ هزار و ۸۶۴ دستگاه وارد کشور شده است؛ آن‌هم در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - شرایطی که هیچ راه دیگری به جز واردات رسمی وجود نداشته است.

با این حال می‌توان گفت در ۶ ماه اول امسال «واردات رسمی» افزایش پیدا کرده است، اما باید توجه کرد که واردات - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - رسمی ۶ ماه اول سال ۹۶ در بهترین حالت ۱۰ درصد از کل واردات بازار موبایل بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رازک نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام خوب هستید؟ یک سوالی دارم شما فرهنگیان جوانرود اعزام کارشناس دارید؟
پاسخ: بله در فرهنگیان شهر جوانرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone