🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  2. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  4. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33812.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مروری بر قابلیت های قلم S Pen گلکسی نوت ۹ سامسونگ

یکی از اصلی ترین وجوه تمایز قلم اس پن گلکسی نوت ۹ سامسونگ با نسل قبلی اش پشتیبانی از ارتباط بلوتوثی بود که امکان استفاده از آن به عنوان ریموت کنترل را فراهم می کرد. ...

یکی از اصلی ترین وجوه تمایز قلم اس پن گلکسی نوت ۹ سامسونگ با نسل قبلی اش پشتیبانی از ارتباط بلوتوثی بود که امکان استفاده از آن به عنوان ریموت کنترل را فراهم می کرد. پیشتر در دیجیاتو به تفصل از امکانات گوشی پرچمدار گلکسی نوت ۹ سامسونگ با شما گفته ایم (بررسی دیجیاتو: گلکسی نوت ۹: معجزه قلم) و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - حال شرکت سازنده با ارسال بیانیه خبری خود جزئیات بیشتری را در رابطه با - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - امکانات قلم آن ارائه کرده که از شما دعوت میکنیم در ادامه بخوانید.

قلم S Pen که اولین بار در سال ۲۰۱۱ و همراه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - با سری نوت سامسونگ به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - دنیای گوشی‌های هوشمند معرفی شد اکنون به بازیگری تعیین‌کننده در این بازار تبدیل - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - شده است که دقت یک قلم واقعی را با - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - توانمندی‌های پیشرفته‌ترین گوشی‌های موجود ترکیب می‌کند. اکنون نسخه جدید این قلم که با گلکسی نوت 9 سامسونگ معرفی شد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - مجموعه‌ای از نوآوری‌ها را - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - از حساسیت بهتر در برابر فشار تا ابزارهای Air Command در خود جای داده است.

اما یکی از جذاب‌ترین نوآوری‌های نسخه جدید S Pen در گلکسی نوت 9 - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - امکان استفاده از آن به شکل یک کنترل از راه دور است. این قلم که به بلوتوث کم مصرف (BLE) مجهز است می‌تواند تجربه شما از یک گوشی هوشمند را متحول کند.

اما در پشت این نوآوری چشمگیر، داستانی جذاب از ایده‌پردازی و راه‌حل سازی وجود دارد. - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - در ادامه نگاهی داریم به همین داستان.

  1. صورت مسئله

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان

ضربه زدن، کشیدن انگشت، و دور و نزدیک کردن انگشتان روی صفحه گوشی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - اصلی‌ترین حرکات دست - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - در دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده‌اند. اما همه این حرکات یک محدودیت مهم دارند: این حرکات زمانی عمل می‌کنند که شما واقعا بتوانید گوشی‌تان را لمس کنید. دستگاه‌های جانبی مثل مونوپاد، سه پایه‌های مخصوص گوشی و برخی گجت‌های - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - مشابه همه برای - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - حل - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - بخشی از این مسئله طراحی شده‌اند. اما مهندسان سامسونگ معتقد بودند راه‌حل ساده‌تری هم برای این مسئله وجود دارد.

  1. هدف

هدف ما این بود که قلم S Pen توانایی‌های بیشتری - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - در گلکسی نوت 9 داشته باشد تا میزان و گستره تعامل کاربر با گوشی هم افزایش پیدا کند. وقتی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - کاربر بتواند از فاصله دور و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - بدون نیاز به حمل گجت‌های سنگین با گوشی خودش تعامل داشته باشد، می‌تواند کارهای بیشتری را با گوشی خودش انجام دهد. حتی وقتی که دستشان به گوشی نمی‌رسد هم می‌توانند از برترین قابلیت‌های گلکسی نوت 9 بیشترین استفاده را ببرند.

  1. ایده

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان

ایده نهایی این شد که با ترکیب بلوتوث کم مصرف و قلم S Pen یک تحول تازه ایجاد کرده - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - و آن را به کنترل از راه دور برای گوشی تبدیل کنیم. برای این کار باید قلم را مجهز - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - به یک باتری می‌کردیم اما موضوع این بود که می‌بایست به حفظ - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - کارکرد کنونی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - قلم، یعنی استفاده از آن به شکل وسیله‌ای برای نوشتن و طراحی، توجه می‌کردیم. شارژ کردن باتری هم باید خیلی سریع و ساده انجام می‌شد.

  1. راه‌ حل

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان

مقدار برق لازم برای فعال شدن بلوتوث با بقیه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - بخش‌های قلم متفاوت است و همین تفاوت باعث می‌شد طراحی مدارهای داخلی S Pen بسیار دشوار شود. در طراحی‌های اولیه توانستیم - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - جای مناسب را برای خازن بزرگ داخل قلم پیدا کنیم اما جا دادن یک مدار مجزا برای تامین برق قابلیت‌های جدید S Pen بدون تغییر در طراحی کاملا جا افتاده آن، بسیار دشوار بود. مجبور شدیم به دنبال راه میانه بگردیم.

بعد از بارها آزمایش و تجربه، توانستیم یک مدار فشرده ویژه طراحی کنیم که میزان - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - برق خروجی آن در زمان نوشتن - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - با قلم و زمان شارژ شدن آن، متفاوت بود. در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - این حالت دکمه روی S Pen میزان فاصله قلم از گوشی گلکسی نوت 9 را بصورت خودکار تشخیص می‌دهد. وقتی قلم نزدیک گوشی باشد به حالت انعکاس الکترومغناطیسی می‌رود و وقتی از گوشی فاصله داشته باشد به حالت بلوتوثی منتقل می‌شود.

  1. نتیجه نهایی

جدیدترین نسخه قلم S Pen که اکنون به توانایی‌های بلوتوثی هم مجهز شده، آزادی عمل شما را تا حد زیادی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - افزایش می‌دهد. چه در حال گرفتن سلفی‌های دسته جمعی باشید، چه در حال گوش کردن به موسیقی یا حتی در حال ارایه یک فایل پاورپوینتی‌، قلم S Pen به شما اجازه می‌دهد برخی از کارهایی که می‌خواهید را از فاصله ۱۰ متری گوشی انجام دهید.

قابل تنظیم بودن کلیک روی دکمه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - این قلم باعث می‌شود شما بتوانید آن را متناسب با نیاز خودتان تنظیم کنید. اخیرا نیز شرکت سامسونگ SDK قلم  S Penرا منتشر کرده است که به برنامه‌ نویسان اجازه می‌دهد از این توانایی در اپلیکیشن‌های خود استفاده کنند. قلم S Pen با طول عمر نیم ساعت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - یا ۲۰۰ کلیک و شارژ فوق سریع - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - خود می‌تواند از عهده هر کاری برآید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone