🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  2. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  4. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  5. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18464.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

عضو شورای عالی فضای مجازی: هیچ بحثی پیرامون فیلترینگ اینستاگرام مطرح نشده است

عضو شورای عالی فضای مجازی ضمن مخالفت صریح خود با فیلتر اینستاگرام تاکید کرد که هیچ بحث خاصی درباره فیلترینگ اینستاگرام در جلسات شورای عالی فضای مجازی انجام نشده است. «عزت الله ضرغامی» ریاست سابق ...

عضو شورای - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - عالی فضای مجازی ضمن مخالفت صریح خود با فیلتر اینستاگرام تاکید کرد که هیچ بحث خاصی درباره فیلترینگ اینستاگرام در جلسات شورای عالی فضای مجازی انجام نشده است.

«عزت الله ضرغامی» - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - ریاست سابق صدا و سیما و عضو کنونی شورای عالی فضای مجازی، در یک لایو اینستاگرامی اظهارات متفاوتی را درباره فضای مجازی و اجزای گوناگون آن بیان کرد. به گفته ضرغامی امروزه فضای مجازی از یک رسانه و ارتباطات عبور کرده و وارد همه فضای زندگی ما وارد شده است، از اقتصاد تا تمام پدیده‌های اجتماعی: «همچنین باید گفت فضای مجازی مانند بسیاری از پدیده‌های نوین دیگر، این مفهوم را بسیار دیر به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - رسمیت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - شناختیم و خیلی دیر به مدیریت آن فکر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - کردیم.»

اظهار نظرهای ضرغامی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - درباره اینستاگرام و فضای مجازی از چند جهت اهمیت دارند. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - از یک سو او سال‌هاست که ‏عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی است و از سوی دیگر، او به احتمال زیاد یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده خواهد بود. به همین دلیل باید دید دیدگاه‌های او در رابطه با فضای مجازی چیست.

فرصت را از دست دادیم

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان

به باور ضرغامی ایران - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - یک عقب ماندگی جدی در این حوزه داشته است: «این فناوری خدمت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - محور که مردم با سرعت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - با - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - آن ارتباط برقرار کردند و زندگی‌شان با آن گره خورده است، نتوانستیم از فرصت‌های اینستاگرام استفاده کنیم و در حال - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - حاضر بیشتر از آسیب‌های اینستاگرام بهره‌مند هستیم تا فرصت‌های آن. مردم در اینستاگرام در حال زندگی هستند، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - کسب و کار مردم در اینستاگرام است البته فسادهایی در این حوزه وجود دارد»

ضرغامی تاکید دارد در این هفت سالی که دولت فعلی روی کار بود خیلی کارها می‌شد در اینباره انجام داد که متاسفانه صورت نگرفت؛ هرچند او کتمان نمی‌کند برخی مشکلات نیز به دولت‌های قبل مربوط است اما اذعان دارد که خودکفایی در این حوزه صورت نگرفته است: «ما می‌توانستیم یک پیام رسان داخلی قدرتمند داشته باشیم، مردم می‌خواهند مشکل خود را با سرویس رفع کنند و کسی سمت مخالف حاکمیت نیست، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - اگر یک پیام رسان کاربردی و خوب و با خدمات مناسب ارائه می‌دادیم، این فرصت را داشتیم. پیام‌رسان‌های داخلی داشت به نتیجه می‌رسید؛ سروش ۱۰میلیون مخاطب داشت و مسئولان آن ۲۴ - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - ساعته زحمت می‌کشیدند که پوسته‌های تلگرام روی کار آمد.»

«به حضرت عباس تلگرام طلایی ایرانی نبود»

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان

ضرغامی می‌گوید: «مدیریت تلگرام خر نیست که نفهمد چنین پوسته‌هایی راه افتاده باشد اما هیچ در این باره نگفت، نتیجه این اقدام این شد که بلافاصله تلگرام طلایی ۲۵میلیون عضو پیدا کرد.»

ضرغامی می‌گوید مسئولین دولتی با افتخار اعلام کردند که تلگرام طلایی داخلی است: «به حضرت عباس تلگرام طلایی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - ایرانی نبود اما مسئولین دولتی مدعی شدند که این نرم‌افزار داخلی است! ظرف یک سال بعد هم تلگرام واکنش نشان داد و تلگرام طلایی را تعطیل کرد.»

این صحبت‌های ضرغامی در حالی مطرح می‌شود که بسیاری از کارشناسان اعلام - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - کردند که تلگرام طلایی یک نرم افزار ایرانی است و مدیرعامل این مجموعه که در پارک فناوری دانشگاه تهران مستقر بود نیز بارها با رسانه‌های مختلف گفتگو کرد.

کاهش پهنای باند بین‌الملل یعنی اذیت کردن مردم

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان

ضرغامی در بخش دیگر صحبت‌های خود با اشاره به موضوع کاهش پهنای باند بین‌الملل که از سوی برخی کارشناسان و مسئولین در روزهای اخیر مطرح شده می‌گوید که این کار اذیت کردن - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - مردم است و با آن مخالف است:

«صحبت‌هایی مطرح می‌شود که پهنای باند بین‌الملل را کمتر کنید. می‌گویند پهنای باند اینستاگرام را کم کنید تا مردم با زحمت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - بیشتری با این سرویس کار کنند تا بخواهند ویدیو بینند حالشان گرفته شود. ما نباید مردم را اذیت کنیم، مردم به اندازه کافی مشکل دارند. درست یا غلط، خوب یا بد امروز مردم در اینستاگرام زندگی می‌کنند و بزرگترین مجموعه‌ای است که معاملات مجازی و آموزش - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - مجازی در آن رخ می‌دهد. البته فسادی که در اینستاگرام هم است فوق‌العاده ناراحت‌کننده است.»

ضرغامی گفت در جلسه‌ای که سال‌ها پیش در شورای عالی فضای مجازی در زمانی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - که لایو اینستاگرام راه افتاده بود به این فسادها اشاره کرده است: «در آن زمان گفته بودم که یک دختر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - و پسر در خانه لایو می‌گذارند و با هم حرف‌هایی رد و بدل می‌کنند که خارج از فرهنگ ما است. نباید این فسادها را نادیده گرفت.»

فیلترینگ یک آدرس عوضی است

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان

ضرغامی باور دارد فیلترینگ نباید دو قطبی شود: «باید سرویس داخلی قوی و ارزان راه اندازی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - کنیم و رقابت انجام شود.» او همچنین می‌گوید به این مساله که فیلتر کردن یک پلتفرم خارجی باعث موفق شدن پلتفرم داخلی می‌شود اعتقاد ندارد: «در حال حاضر آپارات توانسته با سرویس خود کاربر جذب کند و الزاما - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - فیلتر کردن یوتوب باعث رشد آن - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - نشده است.»

به گفته ضرغامی نمی‌شود بزرگان و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - دولتمردان ایرانی در اینستاگرام حضور داشته باشند و بر تعداد فالورهای خود رقابت کنند و دائم لایو بگذارند اما بگوید - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - باید اینستاگرام فیلتر شود: «من مخالف فیلترینگ اینستاگرام هستم. بحث - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - فیلترینگ یک آدرس عوضی است. اصل طرح این موضوع اشتباه است و باید یک سرویس با کیفیت خوب ارائه شود.»

صدا و سیما و فضای مجازی

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان

ضرغامی درباره حواشی تصمیم مجلس برای اعطای کنترل در فضای مجازی به صدا و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - سیما در این مصاحبه نیز اظهار نظر کرد. او گفت که اطلاع دقیقی از چند و چون این تصمیم ندارد اما حدس می‌زند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - بودجه ۲هزارمیلیارد تومانی که قرار است به صداوسیما داده شود - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - جهت تولید محتوا و پشتیبانی از فضای مجازی است: «صدا و سیما متولی است و برای همین این بودجه را می‌گیرد.»

ضرغامی همچنین با اشاره به سازمان ساترا گفت: «در هر حال نمی‌توان روی VODها که رشد خوبی پیدا کرده‌اند، هیچ نظارتی نداشت و اما باید تأکید کنم که صدا و سیما - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قزوین استان زنجان - قصد نظارت کامل روی فضای مجازی را ندارد.» ضرغامی می‌گوید این پلتفرم‌ها رسما مانند یک شبکه تلویزیونی سراسری به دل خانواده‌ها نفوذ پیدا کرده‌اند:

«در این مملکت باید جایی باشد که بر سر این موارد نظارت داشته باشد. خود صدا و سیما هم به صد نهاد جواب پس می‌دهد و هرجایی باید ناظر خودش را داشته باشد. شخصا اعتقاد دارم که فضای مجازی باید بازتر از بقیه موارد باشد و احتمالا صدا و سیما با تلورانسی که در برنامه‌های خود نظارت دارد در VODها به آن شکل نظارت ندارد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone