🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  2. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  3. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40145.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

انتشار نخستین تصاویر زنده از موبایل P11 Plus هوآوی با نسبت ابعاد 18:9 نمایشگر

چند هفته پیش بود که هوآوی از دو موبایل Mate 10 و Mate 10 Pro رونمایی کرد، اما بسیاری از همین حالا منتظر موبایل های فصل بهار این کمپانی هستند که احتمالاً P11 و P11 ...

چند هفته پیش بود که هوآوی از دو موبایل Mate 10 و Mate 10 Pro رونمایی کرد، اما بسیاری از - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - همین حالا منتظر موبایل های فصل بهار این کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هستند که احتمالاً P11 و P11 Plus خواهند بود. به نظر می - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - رسد که اخیراً نخستین تصاویر زنده از P11 Plus در فضای مجازی منتشر شده و از طراحی رایج هوآوی به همراه نمایشگری با - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نسبت ابعاد 18:9 بهره می برد.

مشاهده P11 Plus هوآوی با نمایشگر 18:9 جای تعجب ندارد؛ موبایل های خانواده Mate 10 همین حالا به نمایشگری با چنین نسبت ابعادی مجهز شده اند و بسیاری از پرچمداران سال 2017 هم تغییر رویه مشابهی در طراحی خود داشته اند. بنابراین نسبت ابعاد 18:9 تبدیل به یک ترند در سال 2017 شد که قطعاً طی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سال آتی میلادی هم ادامه می یابد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

گذشته از نمایشگر، این تصاویر تازه چند نکته - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - جالب دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در خود جای داده اند. نخستین نکته، دوربین دوگانه دستگاه است. از آن جایی که هوآوی قبلاً قادر به برطرف سازی برآمدگی ماژول دوربین دوگانه بوده، میزان برآمدگی دوربین در P11 Plus اندکی عجیب به نظر می - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - رسد؛ اما به هر حال این تصاویر احتمالاً به نسخه آزمایشی دستگاه تعلق دارند و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مدل نهایی ممکن است متفاوت ظاهر شود.

در بخش زیرین دستگاه، پورت USB-C به چشم می خورد و اسپیکر و جک 3.5 میلی متری هدفون - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هم کنار آن قرار گرفته اند. بنابراین خبر خوب این است که هوآوی فعلاً تصمیم ندارد جک - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هدفون را از موبایل های تازه اش حذف کند. در نهایت گفتنی است که هوآوی P11 Plus و مدل کوچکتر آن قرار است در جریان کنگره جهانی موبایل 2018 به صورت رسمی معرفی شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone