🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  2. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  4. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  5. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18471.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل ظاهر صفحه جستجو در موبایل را تغییر می‌دهد

گوگل در حال طراحی مجدد صفحه‌ جستجوی خود بر روی گوشی‌های هوشمند است. این طراحی سبک‌تر و جدید در چند روز آینده منتشر خواهد شد. این طراحی جدید کاملا اطلاعات محور است و به کاربر ...

گوگل در حال طراحی مجدد صفحه‌ جستجوی خود بر روی گوشی‌های هوشمند است. این طراحی سبک‌تر و جدید در چند روز آینده منتشر خواهد شد.

این طراحی جدید کاملا اطلاعات محور است و به کاربر این امکان را می‌دهد تا به جای عناصر طراحی بر روی اطلاعات آن تمرکز داشته باشند. این ویژگی تجربه کاربری کاربران را برای رسیدن به اطلاعات مورد نیاز ساده و به آن‌ها کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به نتایج خودشان دست پیدا کنند.

همچنین استفاده از متن‌های پررنگ‌تر در نتایج جستجو، کمک زیادی به کاربر کرده تا انواع مختلف اطلاعات نمایش شده را به راحتی - تعمیرات جارو برقی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شناسایی کند.

تا پیش از این نتایج جستجو در کارت‌های کوچک سایه‌داری قرار می‌گرفتند. طراحی جدید با حذف - تعمیرات جارو برقی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سایه - تعمیرات جارو برقی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این اطلاعات را به صورت لبه به لبه نشان می‌دهد که این قابلیت فضای بیشتری برای نتایج بوجود می‌آورد.

تعمیرات جارو برقی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

استفاده از رنگ‌ها در - تعمیرات جارو برقی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - طراحی جدید بسیار هدف‌دار بوده. این هدف‌دار بودن باعث می‌شود کاربران به راحتی اطلاعات جستجو را دسته - تعمیرات جارو برقی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بندی کنند و به راحتی آن‌ها را پیدا کنند. همچنین استفاده از رنگ‌ها به کاربران کمک می‌کند تا به سادگی اطلاعات مهم نتایج جستجوی خود را پیدا کنند.

به نظر می‌رسد طراحی جدید این صفحه نمایش بیش از پیش به سبک گوگل نزدیک شده‌ است. برای مثال همانطور که لبه‌های لوگوی گوگل گرد هستند، عناصر قرار گرفته در طراحی جدید هم لبه‌هایی گرد دارند و از استاندارد خود گوگل پیروی می‌کنند.

هدف از این طراحی مجدد در گوشی‌های هوشمند تنها ساده‌تر کردن روند - تعمیرات جارو برقی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - جستجوی کاربران است. این برنامه از امروز برای نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن‌های گوگل منتشر می‌شود طی چند روز آینده به طور گسترده‌تر در دسترس خواهد بود. صفحه جستجو دسکتاپ هم تنها برای چند جستجوی مهم و مشخص (مانند COVID-19) طراحی مشابهی خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone