🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  5. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16312.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اپل iOS 14.3 و iPadOS را منتشر کرد

اپل iOS 14.3 و iPadOS 14.3 را منتشر کرد و فرمت ProRAW را به آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس آورد. از دیگر قابلیت‌های مهم این بروزرسانی می‌توان به بهبود قابلیت سرچ در اپ ...

اپل iOS 14.3 و iPadOS 14.3 را منتشر کرد و فرمت ProRAW را به آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نیشابور استان خراسان - آورد. از دیگر قابلیت‌های مهم این بروزرسانی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نیشابور استان خراسان - می‌توان به بهبود قابلیت سرچ در اپ Apple TV، پشتیبانی از سرویس Fitness Plus و همچنین هدفون AirPods Max اشاره کرد.

اپل از چند سال قبل امکان عکسبرداری با فرمت - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نیشابور استان خراسان - Raw را برای - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نیشابور استان خراسان - آیفون‌ها فعال - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نیشابور استان خراسان - کرده، ولی با این کار دیگر نمی‌شود از مزایای محاسباتی عکسبرداری با اپلیکیشن استاندارد دوربین بهره‌مند شد. قابلیت ProRAW برای رفع این مشکل طراحی شده و فرمتی است که مزایای عکسبرداری محاسباتی اپل را با انعطاف‌پذیری پس‌پردازش (Post-processing) فرمت Raw ترکیب می‌کند.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نیشابور استان خراسان

البته آنطور که 9to5Mac گزارش می‌کند، iOS 14.3 قابلیت ProRAW را فقط برای آیفون ۱۲ و مدل پرو مکس فعال می‌کند. پس از نصب بروزرسانی قابلیت عکسبرداری با فرمت ProRAW و ویرایش آنها به اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین و Photos اضافه می‌شود.

iOS 14.3 همچنین باگی که باعث می‌شد برخی کاربران نتوانند نوتیفیکیشن پیام‌های جدید را دریافت کنند رفع می‌کند. قابلیت جالبی هم به Siri اضافه شده و حالا صدای انواع حیوانات، ادوات موسیقی و اتومبیل‌ها را تقلید می‌کند. برای مثال اگر از او پرسیده شود «نهنگ گوژپشت» چه صدایی ایجاد می‌کند، سیری صدای آن را پخش می‌کند. این قابلیت در HomePod - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نیشابور استان خراسان - و آیپدها هم فعال شده است.

در ادامه گزارش آمده که آپدیت iOS 14.3 سفارشی‌سازی آیکن اپ‌ها را آسان‌تر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نیشابور استان خراسان - می‌کند چرا که می‌توان میان‌برها را بدون باز کردن اپ Shortcuts از صفحه Home اجرا کرد. از دیگر قابلیت‌های جالب توجه این نسخه می‌توان به امکان فیلمبرداری با نرخ 25fps، بروزرسانی قابلیت سرچ در Apple TV و اضافه شدن تب - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نیشابور استان خراسان - جدید در Apple TV Plus اشاره کرد.

برای دانلود iOS 14.3 می‌توانید به مسیر Settings > General > Software Update بروید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone