🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  2. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  4. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  5. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16296.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

انتشار اپ GameDriver سامسونگ با هدف بهبود تجربه بازی با گلکسی S20 و نوت ۲۰

در دنیای کامپیوترها، شرکت‌ها با ارائه بروزرسانی برای درایورهای GPU عملکرد محصولات خود را در زمینه گیمینگ افزایش می‌دهند و حالا سامسونگ با ارائه اپ «GameDriver» در چنین مسیری گام برداشته است. کاربران برخی گوشی‌های ...

در دنیای کامپیوترها، شرکت‌ها با ارائه بروزرسانی برای درایورهای GPU عملکرد محصولات خود را در زمینه گیمینگ افزایش می‌دهند و حالا سامسونگ با ارائه اپ «GameDriver» در چنین مسیری گام برداشته است.

کاربران برخی گوشی‌های هوشمند در گذشته با دریافت بروزرسانی شاهد بهبود عملکرد دستگاه خود در زمینه گیمینگ بودند. نزدیک به یکسال است که کوالکام چنین کاری را انجام می‌دهد و اخیرا سامسونگ هم با ارائه یک برنامه اندرویدی به نام GameDriver عملکرد گیمینگ تعدادی از محصولات خود را بهبود می‌دهد.

این اپلیکیشن تنها برای گوشی‌های سری گلکسی S20 و گلکسی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر لنگرود استان گیلان - نوت ۲۰ در دسترس است و عملکرد آن‌ها در برخی بازی‌ها مانند Call of Duty: Mobile، - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر لنگرود استان گیلان - فورتنایت و Black Desert را بهبود می‌دهد. سامسونگ در آینده بازی‌های بیشتری را به این لیست اضافه خواهد کرد و چندین توسعه‌دهنده بازی هم حاضر به همکاری در این پروژه هستند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر لنگرود استان گیلان

طبق اعلام سامسونگ، بهینه‌سازی GPU پس از همکاری با گوگل و سازندگان بزرگ GPU مانند شرکت‌های ARM و کوالکام انجام شده است. اگرچه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر لنگرود استان گیلان - در ابتدا دستگاه‌های - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر لنگرود استان گیلان - کمی از این اپ - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر لنگرود استان گیلان - پشتیبانی می‌کنند، اما این کمپانی کره‌ای وعده داده در آینده نزدیک این برنامه با محصولات بیشتری سازگار شود. این برنامه برای GPU آدرنو و Mali منتشر شده است.

شرکت‌ها در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به توانایی گوشی‌ها در زمینه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر لنگرود استان گیلان - اجرای - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر لنگرود استان گیلان - بازی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر لنگرود استان گیلان - داشته‌اند. علاوه بر توسعه سخت افزارهای قدرتمند و همچنین راه‌حل‌های نرم افزاری، برخی کمپانی‌ها شروع به توسعه گوشی‌های گیمینگ کرده‌اند که برای مثال می‌توان به راگ فون ۳ ایسوس و بلک شارک 3S شیائومی اشاره کرد.

این محصولات از هیت سینک و سیستم خنک‌کننده مایع مشابه با کامپیوترهای گیمینگ بهره می‌برند و حتی محصولاتی مانند گوشی‌های گیمینگ ایسوس از یک وسیله‌ جانبی خارجی برای کاهش دما هم پشتیبانی می‌کنند.

با بهینه‌سازی‌های نرم افزاری و ارائه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر لنگرود استان گیلان - اپ‌هایی مانند GameDriver سامسونگ، در آینده گوشی‌ها نقش مهمتری در صنعت بازی ایفا خواهند کرد و همچنین شاهد انتشار بازی‌های باکیفیت‌تری برای آن‌ها خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone