🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  2. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  3. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  4. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  5. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16308.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

برخی مشخصات ردیاب گلکسی اسمارت تگ سامسونگ منتشر شد

سامسونگ مشغول توسعه یک ردیاب اشیا به نام «گلکسی اسمارت تگ» است. این محصول با شماره مدل EI-T5300 از کشور اندونزی تأییدیه دریافت کرده و حال برخی مشخصات آن منتشر شده است. شماتیک یا همان ...

سامسونگ مشغول توسعه یک ردیاب اشیا به نام «گلکسی اسمارت تگ» است. این محصول با - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زیراب استان مازندران - شماره مدل EI-T5300 از کشور اندونزی تأییدیه دریافت کرده و حال برخی مشخصات آن منتشر شده است.

شماتیک یا همان طرح کلی گلکسی اسمارت تگ و برخی مشخصات آن در یکی از وب - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زیراب استان مازندران - سایت‌های ارائه مجوز به محصولات برقی در کره جنوبی قرار گرفته است. آنطور که در گزارش نوشته شده، گلکسی اسمارت تگ دیوایسی باریک بوده و از یک باتری سکه‌ای ۳ ولتی قابل تعویض با کد CR2032 نیرو می‌گیرد.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زیراب استان مازندران

گلکسی اسمارت تگ با قابلیت جدید گوشی‌های سامسونگ یعنی SmartThings Find سازگار خواهد بود. به کمک این قابلیت می‌توان تمام گوشی‌ها و تبلت‌های سری گلکسی با سیستم عامل اندروید ۸ به بعد، گجت‌های پوشیدنی این - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زیراب استان مازندران - سازنده کره‌ای مثل گلکسی واچ با سیستم عامل Tizen 5.5 به بعد و همچنین گلکسی بادز - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زیراب استان مازندران - لایو - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زیراب استان مازندران - و بادز - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زیراب استان مازندران - پلاس را پیدا کرد.

یکی از ابهاماتی که پیرامون گلکسی اسمارت تگ وجود دارد این است که به چه طریقی قادر به ردیابی موقعیت مکانی دیوایس‌ها خواهد بود. این محصول در وب سایت رگولاتوری محصولات برقی کره جنوبی تنها به عنوان یک ردیاب بلوتوث به ثبت رسیده و این یعنی برخی از قابلیت‌های پیشرفته‌تر مکان - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زیراب استان مازندران - یابی و برقراری ارتباط مثل باند فوق وسیع (UWB)، LTE و GPS احتمالاً غایب هستند.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زیراب استان مازندران

البته نبود فناوری‌های ارتباطی یاد شده به معنی عملکرد ضعیف نیست چرا که گلکسی اسمارت تگ از نسخه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زیراب استان مازندران - ۵.۱ بلوتوث با قابلیت تشخیص جهت اتصال پشتیبانی می‌کند، بنابراین احتمالاً قادر به ردیابی دقیق دیوایس‌ها تا حداکثر فاصله ۴۰۰ متری در فضای بسته و ۱۰۰۰ متری در فضای باز خواهد بود و - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زیراب استان مازندران - چنین عملکردی را با مصرف پایین انرژی به ارمغان خواهد آورد.

در ادامه گزارش به احتمال عرضه گلکسی اسمارت تگ در دو رنگ مشکی و کرم (oatmeal) با قیمت ۱۵ تا ۲۰ یورو (۱۹ تا ۲۵ دلار) اشاره شده است. سامسونگ در تاریخ ۲۵ دی همزمان با خانواده گلکسی S21 احتمالاً از این - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر زیراب استان مازندران - محصول رونمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone