🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  2. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  3. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  5. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16299.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک: گروه هک ویتنامی APT32 در نقاب یک شرکت IT فعالیت می‌کند

فیسبوک مدعی شد یک گروه هک در ویتنام با نقاب یک شرکت IT فعالیت کرده و توسط دولت این کشور پشتیبانی می‌شود. تیم امنیتی فیسبوک مدعی پیدا کردن هویت واقعی یک گروه هک با اسامی ...

فیسبوک مدعی شد یک گروه هک در ویتنام با نقاب یک شرکت IT فعالیت کرده و توسط دولت این - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر لارستان استان فارس - کشور پشتیبانی می‌شود.

تیم امنیتی فیسبوک مدعی پیدا کردن هویت واقعی یک گروه هک با اسامی APT32 و OceanLotus شد. این گروه دستکم از سال ۲۰۱۴ فعال است و شرکت‌های خصوصی در صنایع مختلف و همچنین دولت‌های خارجی، سازمان‌های دفاع از حقوق بشر و آژانس‌های خبری را در جنوب آسیا و جهان هدف قرار داده است.

گروه مورد بحث از تاکتیک‌های متعدد از جمله - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر لارستان استان فارس - فیشینگ و بدافزارهای اختصاصی برای آلوده کردن سیستم‌ها استفاده می‌کند و برای جلب اعتماد قربانیان وب سایت‌های جعلی با نقاب - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر لارستان استان فارس - سازمان‌ها و افراد - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر لارستان استان فارس - حقیقی و قانونی توسعه می‌دهد. محققان امنیتی اوایل سال جاری میلادی هشت اپلیکیشن اندرویدی مخرب - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر لارستان استان فارس - در گوگل پلی شناسایی کردند و آنها را به این گروه مرموز ربط دادند.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر لارستان استان فارس

حال فیسبوک می‌گوید شرکت فناوری اطلاعات CyberOne Group که به طور قانونی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر لارستان استان فارس - در شهر «هو شی مین» ویتنام فعالیت می‌کند به گروه هک OceanLotus با APT32 ربط دارد. یکی از مدیران صفحه فیسبوک این شرکت که حالا غیرفعال شده در پاسخ به سوال رویتزر گفت: «اشتباه شده، ما گروه Ocean Lotus نیستیم.»

فیسبوک در گزارش خود اشاره نکرد که چگونه شرکت CyberOne Group را به گروه هک OceanLotus ربط داده، اما گفت ارائه جرئیات بیشتر باعث می‌شود - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر لارستان استان فارس - تا گروه‌های هک مشابه از روش‌های شناسایی باخبر شوند و ردیابی آنها مشکل‌تر شود.

محققان امنیتی در گذشته نیز گروه‌های هک را به - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر لارستان استان فارس - شرکت‌ها و سازمان‌های تحت حمایت دولت‌ها ربط داده‌اند. سال ۲۰۱۳ محققان شرکت امنیتی Mandiant یک - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر لارستان استان فارس - ساختمان ۱۲ طبقه در شانگهای چین را به عنوان مقر گروه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر لارستان استان فارس - هک Comment Crew شناسایی کردند که در طول ۷ سال گذشته مسئول حمله سایبری به بیش از ۱۴۰ ارگان بوده است.

به - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر لارستان استان فارس - گفته محققان این ساختمان مقر اصلی یکی از واحدهای سری ارتش آزادی‌بخش خلق چین به نام «واحد ۶۱۳۹۸» است - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر لارستان استان فارس - که - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر لارستان استان فارس - دولت آمریکا آن را متهم به دست داشتن در عملیات‌های هک و جاسوسی سایبری از - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر لارستان استان فارس - صدها سازمان بین المللی کرده است. آوریل ۲۰۱۸ نیز شرکت امنیتی FireEye اعلام کرد - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر لارستان استان فارس - بدفزار Triton که سبب از کار انداختن نیروگاهی در خاورمیانه شد در آزمایشگاهی در روسیه توسعه داده - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر لارستان استان فارس - شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone