🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  2. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  3. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16322.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

سرقت هزاران گوشی آیفون از کارخانه ویسترون هند در جریان اعتراضات

به دنبال اعتراضات گسترده کارگران کارخانه مونتاژ گوشی آیفون ویسترون در جنوب هند، صدها نفر دستگیر و هزاران دستگاه گوشی آیفون به سرقت رفت. براساس گزارش‌های منتشر شده، کارگران ناراضی این کارخانه پس از گذشت ...

به دنبال اعتراضات گسترده کارگران کارخانه مونتاژ گوشی آیفون ویسترون در - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردستان استان اصفهان - جنوب هند، صدها نفر دستگیر و هزاران دستگاه گوشی آیفون به سرقت رفت.

براساس گزارش‌های منتشر شده، کارگران ناراضی این کارخانه پس از گذشت ماه‌ها کار سخت و طاقت فرسا، حقوق و دستمزدی دریافت نکرده‌اند. این در حالی است که مدیریت - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردستان استان اصفهان - کارخانه آنها را مجبور می‌کند اضافه کاری هم داشته باشند.

به صورت کلی کارگران ویسترون نسبت به - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردستان استان اصفهان - حقوق و مزایای شغلی رضایت خاطر ندارند و بارها به این موضوع اعتراض کرده‌اند؛ اما این - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردستان استان اصفهان - بار عدم پرداخت‌ها باعث شد که دست به اعتراض شدیدتری بزنند. معترضین شیشه‌های کارخانه در حومه بنگلور را شکستند و دوربین‌های مداربسته را از کار انداختند و شرایط متشنجی ایجاد کردند.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردستان استان اصفهان

پلیس محلی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردستان استان اصفهان - بعد از حضور در محل اعلام کرد که وضعیت تحت کنترل است و صدها نفر در جریان این اعتراض بازداشت شدند. ظاهرا تیم‌های ویژه‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل شده‌اند. براساس اعلام پلیس - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردستان استان اصفهان - محلی در پی این اعتراض، هیچ کسی آسیب جدید ندیده است.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردستان استان اصفهان

سخنگوی دفتر مرکزی کارخانه ویسترون در تایوان اعلام کرد که در این اعتراضات، افرادی با هویت نامعلوم نیز حضور داشته‌اند که بدون مجوز وارد کارخانه شده و به خطوط تولید آسیب وارد کرده‌اند. سخنگوی دفتر مرکزی کارخانه در ادامه صحبت‌های - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردستان استان اصفهان - خود به این موضوع اشاره کرد که براساس قوانین کار، به اعتراض کارگران رسیدگی خواهد شد و در سریع‌ترین زمان ممکن، کارخانه در شرایط عادی به کار خود ادامه خواهد داد.

به نظر می‌رسد اعتراض - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردستان استان اصفهان - کارگران در هند موضوعی شایع است و عموما دلیل آن پایین بودن حقوق و فقدان مزایای شغلی مطرح می‌شود.

اپل از سال 2017 تولید آیفون را در هند آغاز کرده است. نخستین گوشی آیفون - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردستان استان اصفهان - که در هند مونتاژ شد، آیفون - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردستان استان اصفهان - SE و سپس آیفون 6S بود. ویسترون یکی از نخستین کارخانه‌های مونتاژ آیفون در هند است. در طی چند سال اخیر، کارخانه‌های فاکسکان و پگاترون نیز خطوط تولید آیفون را در این کشور راه‌اندازی کردند.  در - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر اردستان استان اصفهان - حال حاضر حدود 15000 کارگر در کارخانه ویسترون مشغول فعالیت هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone