🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  2. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  3. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  4. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  5. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16306.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اولین ماوس جهان با بیش از نیم قرن قدمت به حراج گذاشته می‌شود

چند روز دیگر اولین ماوس جهان یعنی ماوس سه دکمه‌ای X-Y «داگلاس انگلبارت» به حراج گذاشته خواهد شد. این ماوس نخستین بار در تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۴۷ (۹ دسامبر ۱۹۶۸) به نمایش گذاشته شد. این ...

چند روز دیگر اولین ماوس جهان یعنی ماوس سه دکمه‌ای X-Y «داگلاس انگلبارت» به حراج گذاشته خواهد شد. این ماوس نخستین بار در تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۴۷ (۹ دسامبر ۱۹۶۸) به نمایش گذاشته شد.

این ماوس که بخش مهمی از تاریخ کامپیوتر را تشکیل می‌دهد، در تاریخ ۲۷ آذر ماه توسط RR Auction به مزایده گذاشته می‌شود. قیمت اولیه این - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - ماوس برابر ۸۰۰ دلار خواهد بود که برای چنین محصولی بسیار کم به نظر می‌رسد.

ماوس به لطف تلاش‌های داگلاس انگلبارت و همکارانش وارد دنیای کامپیوتر شد. یکی از افرادی که نقش مهمی در اختراع ماوس داشت یعنی «ویلیام انگلیش» چندین ماه پیش درگذشت.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس

در زمان - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - معرفی این ماوس سه دکمه‌ای، انگلبارت در مرکز تحقیقاتی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - «Augmentation» در موسسه تحقیقاتی استنفورد کار می‌کرد که هم اکنون با نام «SRI International» شناخته می‌شود.

در رویداد «Mother of All Demos» در - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - سال ۱۹۶۸، انگلبارت و همکارانش نه تنها ماوس X-Y را به نمایش گذاشتند، بلکه از چندین قابلیت برای کامپیوترها هم رونمایی کردند. این افراد ویدیو - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - کنفرانس، اشتراک‌گذاری نمایشگر، پردازش کلمات، ایمیل و کنفرانس از راه دور را به نمایش گذاشتند که امروزه اکثر افراد در سراسر جهان به آن‌ها دسترسی دارند.

ماوس ۳ دکمه‌ای X-Y به عنوان بخشی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - از یک پروژه با - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - سرمایه ناسا توسعه پیدا کرد و هدف از آن، بهبود کاربری رابط - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - کامپیوتر بود. با این وسیله کاربران می‌توانستند - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - مسائل - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - پیچیده را سریعتر و ساده‌تر حل کنند.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس

وسیله موردنظر انگلبارت به لطف انگلیش وارد دنیای واقعی شد. این ماوس دارای یک جعبه چوبی کوچک به همراه سیمی برای اتصال به کامپیوتر بود. در زیر این جعبه دو چرخ - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - فلزی با زاویه عمود قرار داشت که یک محور X-Y را تشکیل می‌داد.

انگلبارت در سال ۱۹۶۷ پتنت اولین ماوس جهان را به ثبت رساند و سپس آن را با استفاده از پوشش پلاستیکی به همراه سه دکمه بجای یک دکمه بهبود داد. پس از مدتی اپل این پتنت را با قیمت ۴۰ هزار دلار تصاحب کرد. ماوسی که به حراج گذاشته می‌شود، کار نمی‌کند اما همچنان یک وسیله مهم در تاریخ کامپیوتر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone