🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16292.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه گلکسی S21 پلاس با آیفون ۱۲ پرو [تماشا کنید]

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره گوشی‌های سری گلکسی S21 هستیم و در گذشته ویدیوی نگاه نزدیک گلکسی S21 پلاس فاش شده بود. حالا این گوشی هوشمند سامسونگ در ویدیویی با آیفون ۱۲ پرو ...

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره گوشی‌های سری گلکسی S21 هستیم و در گذشته ویدیوی نگاه نزدیک گلکسی S21 پلاس فاش شده بود. حالا این گوشی هوشمند سامسونگ در ویدیویی با آیفون ۱۲ پرو مقایسه شده است.

ویدیوی جدید ویژگی‌های زیادی از پرچمدار آینده سامسونگ را مشخص نمی‌کند، اما می‌توانیم به تفاوت ابعاد آن با آیفون ۱۲ پرو و همچنین برآمدگی دوربین این - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهرضا استان اصفهان - محصولات پی ببریم. ابعاد ماژول دوربین اصلی گوشی سامسونگ بسیار کوچکتر از ماژول دوربین آیفون ۱۲ پرو است، البته ابعاد خود دوربین‌ها یکسان به نظر می‌رسد.

آیفون ۱۲ پرو و گلکسی S21 پلاس هر دو از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید ۱۲ - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهرضا استان اصفهان - مگاپیکسلی بهره می‌برند - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهرضا استان اصفهان - و تفاوت اصلی مربوط به قابلیت زوم آن‌ها می‌شود. اپل در گوشی خود از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابر استفاده کرده، در حالی که طبق شایعات پرچمدار سامسونگ از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۱.۱ برابر و زوم هیبریدی ۳ - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهرضا استان اصفهان - برابر بهره می‌برد.

آیفون ۱۲ پرو از برش بالای نمایشگر مشابه با آیفون - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهرضا استان اصفهان - X بهره می‌برد و سامسونگ نیز یک حفره در مرکز بخش بالایی صفحه نمایش برای میزبانی دوربین سلفی قرار می‌دهد. این حفره ابعاد کوچکی دارد و در اطراف نمایشگر هم شاهد حاشیه‌های بسیار باریکی هستیم.

با توجه به تفاوت میان نسبت تصویر این دو پرچمدار، کار با - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهرضا استان اصفهان - گلکسی S21 پلاس راحت‌تر به نظر می‌رسد. در حالی که اپل با معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ به سراغ لبه‌های تخت رفت، سامسونگ در پرچمدارهای آینده خود از لبه‌های گرد استفاده می‌کند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهرضا استان اصفهان

آیفون ۱۲ پرو به چیپست A14 Bionic مجهز شده و گلکسی S21 پلاس با توجه به بازار هدف با چیپ اگزینوس ۲۱۰۰ یا اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی خواهد شد. این دو دستگاه به صورت پیش فرض از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند. آیفون ۱۲ پرو به ۶ گیگابایت رم مجهز شده و نماینده سامسونگ دارای ۸ گیگابایت رم خواهد بود.

طبق شایعات - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهرضا استان اصفهان - یکی دیگر از تفاوت‌های بزرگ میان این محصولات، ظرفیت باتری خواهد بود. آیفون ۱۲ - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهرضا استان اصفهان - پرو از یک باتری - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر شهرضا استان اصفهان - ۳۶۸۷ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و انتظار می‌رود گلکسی S21 پلاس با باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی از راه برسد. در گذشته تیزر رسمی گوشی‌های سری گلکسی S21 فاش شده بود و احتمالا در تاریخ ۲۵ دی ماه با آن‌ها ملاقات خواهیم کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone