🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  3. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  4. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16294.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گیتانجالی رائو، دانشمند ۱۵ ساله و نخستین کودک سال تایم کیست؟

جهان متعلق به افرادی است که آن را شکل می‌دهند. و هرچقدر هم که جهان در برخی اوقات بی‌ثبات و آشوب‌زده به نظر می‌رسد، حقیقت اینست که با گذشت هر نسل، افراد بیشتری از راه ...

جهان متعلق به افرادی است که آن را شکل می‌دهند. و هرچقدر هم که جهان در برخی اوقات بی‌ثبات و آشوب‌زده به نظر می‌رسد، حقیقت اینست که با گذشت هر نسل، افراد بیشتری از راه می‌رسند که دستاوردی بزرگ داشته‌اند، در واقع احتمالا بزرگ‌ترین دستاوردی که هر انسان می‌تواند داشته باشد، تاثیرگذاری بر جهان است، چه کوچک و چه بزرگ.

«رصد کردن، طوفان فکری، پژوهش، ساختن و برقراری ارتباط». این پروسه‌ای است که دانشمند جوان و نابغه، گیتانجالی رائو، برای دستیابی به موفقیت در هر حوزه‌ای به آن اعتقاد راسخ دارد. با سن تنها ۱۵ سال، رائو از میان ۵۰۰۰ نامزد مختلف در حوزه‌های گوناگون، به عنوان نخستین «کودک سال» از نگاه نشریه تایمز انتخاب شده است. او در راستای این مهم، با آنجلینا جولی، بازیگر و اکتیویست نیز مصاحبه‌ای کامل داشته و در آن به صحبت راجع به گستره وسیعی از مسائل مختلف پرداخته، از قلدری سایبری گرفته تا تولید آب آشامیدنی برای مناطق محروم و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - ماموریتش برای اینکه جامعه‌ای از مبتکران جوان در سراسر جهان بسازد و به کمک آن‌ها، کره خاکی را به جایی بهتر تبدیل کند.

حتی در این مصاحبه ویدیویی هم می‌توان ذهن روشن و روحیه سخاوتمند دختر نوجوان را مشاهده کرد. و او پیغامی الهام‌بخش برای دیگر افراد هم‌سن و سال خود دارد: «سعی نکنید تمام مشکلات را حل کنید، فقط روی مشکلاتی متمرکز باشید که شما را به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - هیجان می‌آورند. اگر من می‌توانم چنین کاری انجام دهم، هرکس دیگری نیز می‌تواند.»

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان

گیتانجالی رائو در روز ۱۵ نوامبر سال ۲۰۰۵، در شهر لون تری در ایالت کلرادوی آمریکا چشم به جهان گشوده است. وقتی او در کلاس دوم یا سوم بود، والدینش متوجه علاقه مضاعف او به علم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - و تکنولوژی شدند، تا حدی که می‌خواست با این دو اهرم، تغییرات وسیع اجتماعی به وجود آورد. در سن ۱۰ سالگی، او به والدینش گفت که می‌خواهد در آزمایشگاه کیفیت آب دنور، به پژوهش روی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - تکنولوژی سنسور نانو تیوب کربن بپردازد. او در دبیرستان STEM Highlands Ranch در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - کلراد تحصیل می‌کند و با چهار حوزه علم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضیات آشنایی دارد.

صحبت درباره مشکلات گوناگون

گیتانجالی رائو می‌گوید که نسل او با مشکلات - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - فراوانی روبه‌رو شده که پیشتر وجود خارجی نداشته‌اند. این نوجوان نابغه می‌گوید: «اما در عین حال، ما با مشکلاتی قدیمی روبه‌رو هستیم که همچنان به قوت خود باقی مانده‌اند. برای مثال ما اکنون با یک پاندمی جهانی روبه‌رو هستیم و در عین حال باید با مشکلات حقوق بشر نیز سر و کله بزنیم. این‌ها مشکلاتی نیستند که ما به وجود آورده باشیم، اما حالا ما هستیم که باید از طریق تکنولوژی برطرف‌شان کنیم: چیزهایی مانند تغییرات اقلیمی یا سایبر بولی.»

ابتکارات رائو - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - در حوزه تشخیص سرب در آب و هوش مصنوعی

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان

هنگام - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - صحبت راجع به فعالیت‌هایش در حوزه علم و ابتکاراتی که داشته، گیتانجالی می‌گوید: «بخش اعظمی از منابع الهام من، کشور هند بوده است. نگاه کردن به مشکل آب در هند به من کمک کرد درک کنم که وجود سرب در آب چقدر به مشکلی گسترده تبدیل شده، خصوصا در هند.»

او ادامه می‌دهد: «واقعا تراژیک است که مردم به آب - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - تمیز برای نوشیدن دسترسی ندارند. هرکسی باید حق دسترسی به آب تمیز را داشته باشد». نوجوان ۱۵ ساله می‌گوید که تاکنون از چندین انستیتوی مختلف در هند پیشنهاد همکاری دریافت کرده و دوست دارد که این انستیتوها، به سراغ دیگر محققین هم‌سن و سال او نیز بروند:

«وقتی من کوچک‌تر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - بودم، از من خواسته شد که همراه با پسر عمویم از یک چاه آب - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - بیاورم. مادربزرگم آب را می‌جوشاند و بعد ما می‌نوشیدیمش. ما باید مسیری طولانی را طی می‌کردیم تا آب بیاوریم. به یاد دارم که اندکی از آن آب نوشیدم و برای یک هفته کامل بیمار بودم.»

او توضیح می‌دهد که این یکی از سخت‌ترین تجارب زندگی‌اش بوده، آن هم در حالی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - که تنها ۴ یا ۵ سال سن داشته است. این اتفاق - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - برای همیشه در ذهن او ماند و برای همیشه به او یادآوری کرد که چرا دسترسی تمام مردم جهان به آب تمیز مهم است.

به همین خاطر بود که او به ساخت دیوایسی به نام Tethys پرداخت. این دیوایس با - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - استفاده از لوله‌های - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - کربنی در ابعاد نانو، به تشخیص میزان آلودگی سربی در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - آب پرداخته و ارقام به دست آمده را در سه دسته‌بندی «قابل آشامیدن»، «اندکی آلوده» و «مرگبار» به یک اپلیکیشن برای موبایل‌های هوشمند ارسال می‌کند.

او بعدا - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - به توسعه Kindly پرداخت، یک اپلیکیشن و افزونه برای مرورگر کروم که قادر به شناسایی قلدری سایبری در مراحل مقدماتی است و این کار را با بهره‌گیری از هوش مصنوعی به انجام می‌رساند. یک ابتکار مهم دیگر گیتانجالی رائو با ژنتیک انسان سازگاری دارد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - و می‌تواند میزان افزایش اعتیاد اشخاص به داروهای تجویزی را شناسایی کند.

«ماری کوری بزرگ‌ترین منبع الهام من است»

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان

هنگام صحبت درباره منابع الهامش، گیتانجالی رائو می‌گوید که: «از زمانی که در کلاس دوم بودم، ماری کوری بزرگ‌ترین منبع الهام من بوده است. گذشته از این، پدر و مادرم شدیدا از من حمایت کرده‌اند. پدربزرگ و مادربزرگ و دیگر اعضای خانواده‌ام در هند نیز از من حمایت کرده‌اند».

اما ماری کوری تنها دانشمندی نیست که رائو همواره در ذهن دارد و دانشمندانی دیگر را نیز نام می‌برد. در میان - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - این اسامی می‌توان به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - امانوئل ماری شارپنتیر، پروفسور و محقق فرانسوی در حوزه میکروبیولوژی، ژنتیک و زیست‌شیمی و همینطور جنیفر آن دودنا، زیست‌شیمی‌دان آمریکایی که به خاطر فعالیت‌های گسترده خود روی متد ادیت ژن کریسپر به شهرت جهانی رسیده اشاره کرد.

اندکی بیشتر درباره قلدری سایبری

هنگام صحبت راجع به تلاش‌هایش برای مقابله با قلدری سایبری، گیتانجالی رائو می‌گوید: «Kindly یک سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌تواند قلدری سایبری را شناسایی و از بروز آن جلوگیری کند. این هوش - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - مصنوعی می‌تواند کلمات، عبارات و جمله‌هایی که قلدری به حساب می‌آیند را تشخیص دهد.»

«در کلرادو که من زندگی می‌کنم، ما بالاترین نرخ خودکشی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - نوجوانان را شاهد هستیم و اکثر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - این این - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - افراد جان خود را به خاطر قلدری سایبری از دست می‌دهند. چنین اتفاقی واقعا وحشتناک است. من متوجه شدم که می‌خواهم قبل از اینکه دیر شود، دست به کاری بزنم. من می‌خواستم یک اینترنت امن‌تر بسازم که در آن مردم می‌توانند به راحتی با یکدیگر صحبت کرده و ارتباط برقرار کنند».

گیتانجالی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - اکنون مشغول کار روی یک قابلیت «گزارش کردن» است که ترندها را بررسی کرده و قلدری‌های مجازی بالقوه را به افرادی که مسئول هستند، مانند والدین اطلاع می‌دهد. او عقیده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - دارد که «دانش مهم است، اما آگاهی هم به همان اندازه اهمیت دارد».

مدیریت زمان و ابتکارات کووید-۱۹

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان

رائو هنگام صحبت راجع به فعالیت‌های فوق - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - برنامه خود می‌گوید: «من اعتقاد راسخ به این دارم که ما باید خواستار انجام کارهای مختلف باشیم، نه نیازمند به انجام آن‌ها. هرکاری که من انجام می‌دهم، کاری است که دلم می‌خواهد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - انجام دهم. من عاشق کار کردن روی ابتکارات مختلف هستم. اگرچه اکنون در دورانی سخت به سر می‌بریم، اما به خودم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - یادآوری می‌کنم که در حال انجام چیزی هستم که دوستش دارم».

گیتانجالی درباره پاندمی کنونی کووید-۱۹ نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد: «من چند ایده دارم که روی آن‌ها کار خواهم کرد. اما نخست باید - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - از تلاش جمعی محققین و دانشمندان تشکر کنم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - که در عرض ۹ ماه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - قادر به ساخت واکسن - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - بوده‌اند. این اتفاقی معرکه است.»

«ایده من، در پیش گرفتن یک رویکرد آماری - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - نسبت به توزیع و اولویت‌بندی روند واکسینه شدن مردم است تا همه‌چیز به بهینه‌ترین و روان‌ترین شکل ممکن پیش برود. می‌توانیم فرض را بر این بگذاریم که در آینده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - پاندمی‌های بیشتری خواهیم داشت و این اتفاق به شکلی مداوم‌تر رخ می‌دهد. می‌خواهم به موضوع نگاه کنم و بفهمم چطور می‌توانیم با ابزارها و تکنیک‌هایی مانند پایش ارتباطات، واکسن‌ها و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - برنامه‌های سلامتی می‌توانیم از وقوع مجدد [یک - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - پاندمی مشابه به کووید-۱۹] جلوگیری کنیم».

امید به توانمندی در حد ایندیرا گاندی

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان

پیشتر خواندیم که شرایط کشور هند جزو بزرگ‌ترین منابع الهام دانشمند ۱۵ ساله بوده است. اما گیتانجالی کار را در همان‌جا به پایان - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - نمی‌رساند: «الهام‌بخش‌ترین شخص هندی برای من، ایندیرا گاندی است. ما هر دو در یک روز به دنبال آمده‌ایم. بسیار افتخار آمیز است. کارهای او و مدیریت او، چیزی است که دوست دارم یک روز قادر به انجامش باشم. او یک الگوی بزرگ برای من است و امیدوارم یک روز بتوانم جای پای او را دنبال کنم و به اندازه او قدرتمند باشم.»

وسواس روی ابرقهرمانان

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان

گیتانجالی رائو به صحبت در این باره نیز - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - می‌پردازد که چقدر عاشق ابرقهرمانان است و چقدر روی فیلم‌های مارول وسواس دارد. «در هر حوزه‌ای که شامل - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - المان‌های فراطبیعی شود، می‌توانید روی من هم حساب کنید.»

«من واقعا می‌خواهم قهرمان علم خودم باشم. موضوع درباره این نیست که چه چیزی می‌سازم، درباره اینست که من به عنوان یک شخص چه کسی هستم. هیجان من - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - نسبت به حل کردن مشکلات است که باعث می‌شود بخواهم یک قهرمان علمی باشم. به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - همین خاطر عاشق ابرقهرمانان هستم. آن‌ها مشکلات - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - را حل کرده و از طریق علم و تکنولوژی به مردم کمک می‌رسانند.»

او با اشاره به جمله معروف عمو بن در داستان‌ اسپایدرمن می‌گوید: «با توانمندی فراوان، مسئولیتی بزرگ نیز از راه می‌رسد. اکنون متوجه این جمله می‌شوم. مهم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - نیست - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - چه اتفاقی می‌افتد. من به نوآوری ادامه خواهم داد. مسئولیت‌پذیری چیزی بسیار مهم است و این تنها یک قدم در سفر من به سمت حل کردن مشکلات بزرگ‌تر جهان به حساب می‌آید.»

گیتانجالی رائو درباره برنامه‌های آتی خود - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - نیز می‌گوید: «می‌خواهم ورکشاپ‌های ابتکاراتم، پا را فراتر از من بگذارند. نظر من دائما - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - راجع به برنامه‌های آینده تغییر می‌کند. یکی از معلمانم به من گفت یک روز جهان را - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پاوه استان کردستان - دگرگون خواهم کرد. در آن زمان حرفش را باور نکردم، اما امید دارم که در همین مسیر باشم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone