🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  2. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  3. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16332.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

فناوری Self-Clean در لوازم خانگی چگونه کار می‌کند؟

یکی از محصولات پرکاربرد در هر آشپزخانه اجاق گاز است؛ بنابراین اگر قصد خرید اجاق گاز دارید، باید به نکات مهمی در هنگام انتخاب آن توجه داشته باشید تا محصولی با بیشترین کارایی و کیفیت ...

یکی از محصولات پرکاربرد در هر آشپزخانه اجاق گاز است؛ بنابراین اگر قصد خرید اجاق گاز دارید، باید به نکات مهمی در هنگام - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - انتخاب آن توجه داشته باشید تا محصولی با بیشترین کارایی و کیفیت خریداری کنید.

اگر تا کنون غذایی را در فر پخته باشید، به خوبی می‌دانید بعضی اوقات ذرات غذا چگونه به هر سمت پرتاب شده و سطح داخلی فر را - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - کثیف می‌کنند. این موضوع در هنگام پختن کیک‌ها یا درست کردن لازانیا بیشتر به چشم می‌آید. در این مواقع چه کاری انجام داده‌اید؟ احتمالا شما هم مانند بسیاری از افراد بعد از هر پخت و پز اقدام به تمیز کردن اجاق گاز یا فر خود کرده‌اید و ساعت‌ها برای این کار زمان گذاشته‌اید. گاهی اوقات حتی ممکن است که برخی از لکه‌های سرسخت شما را کلافه کنند و باعث شوند از این موضوع شکایت کنید.

اگر تابحال فکر می‌کردید که باید تنها با دست اجاق گاز خود را تمیز کنید و یا از مواد شیمیایی آن را تمیز کنید (که به خاطر مسائل بهداشتی اصلا توصیه نمی‌شود)، زمان - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - آن رسیده که با قابلیت Self Clean آشنا شوید. سلف کلین، یک امکان ویژه برای اجاق گازهاست که می‌تواند نظافت را تا حدی باورنکردنی برایتان آسان کند. در ادامه مطلب این قابلیت - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - را به خوبی شرح  داده‌ایم.

SELF CLEAN چیست و اولین بار چگونه از آن استفاده شد؟

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان

حدود 60 سال پیش یعنی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - در سال 1963 شرکت جنرال الکتریک برای اولین بار قابلیتی را به اجاق گازهای خود اضافه کرد که این روزها از آن به عنوان سلف کلین یاد می‌شود. سلف کلین در واقع نوعی پوشش پرزدار یا به عبارتی لعاب محافظ است و به صاحبان اجاق گازهای امروزی کمک می‌کند بعد از پخت و پز، با فشار یک دکمه ذرات چربی و غذا اشباع شده را از دیوار فر جدا کرده و تنها با یک دستمال ساده آن‌ها را پاکسازی کنند.

شیوه عملکرد - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - سلف کلین به چه صورت است؟

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان

شیوه و طرز کار این ویژگی بسیار کاربردی در اجاق گاز به این شکل است که تمامی ذرات چربی و غذای باقی مانده بر روی دیوار فر را با کمک - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - دمای 500 درجه سانتی گراد تبدیل به خاکستر می‌کند - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - تا شما به راحتی و با یک دستمال تمیز مرطوب قادر به تمیزکردن آن باشید.

البته مدت زمان سلف - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - کلین در اجاق گازهای مختلف است و چیزی در حدود 2 یا 4 ساعت برای این فرآیند - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - زمان در نظر گرفته می‌شود. هنگامی که دکمه سلف کلین را فشار می‌دهید، ابتدا اجاق گاز در فر را قفل می‌کند، سپس با خاموش - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - کردن اتوماتیک تمامی قابلیت‌ها، مرحله افزایش دما را شروع می‌کند.

پس از پایان ای مرحله شما قادر به باز کردن درب فر خواهید بود. البته توصیه می‌شود که ابتدا منتظر بمانید تا فر سرد شود، سپس با یک دستمال مرطوب تمیز دیواره آن - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - را برای پخت و پز بعدی تمیز کنید. از مزایای این - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - سیستم عدم نیاز به استفاده از هرگونه ماده شوینده، پاک کننده ذرات چربی و … است.

شیوه‌های مختلف انجام سلف کلین در اجاق گازهای مختلف

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان

برای - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - استفاده از این روش دو راه بیشتر پیش روی شما نیست. این راه حل‌ها - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - شامل استفاده از سلف کلین با دمای بالا یا سلف کلین بخار است و هر دو کمک می‌کنند، یک فر تمیز و بدون چربی داشته باشید. شما باید باتوجه به نوع سلف کلین اجاق گاز خود، نحوه تمیزکاری فر بعد از مرحله - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - سلف کلین را انتخاب کنید.

برای استفاده بهتر از این ویژگی در فرهای مختلف، بهتر است که نکات زیر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - را مدنظر قرار - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - بدهید:

  • لامپ فر باید در هنگام سلف کلین خاموش باشد.
  • تهویه آشپزخانه را در هنگام انجام - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - این فرآیند روشن بگذارید.
  • در هنگام استفاده از این فرآیند، حیوان خانگی و یا پرنده خود را از اجاق دور نگهدارید.
  • قفسه‌های داخل فر را قبل از این فرآیند از داخل اجاق خارج کنید چرا که به واسطه دمای بالا، ممکن است که - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - دچار تغییر رنگ شوند
  • و …

اجاق گاز ایرانی مجهز به سلف کلین

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان

اگر به - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - دنبال خرید اجاق گازی با این ویژگی هستید، توصیه ما خریداری اجاق گاز اسنوا است. اسنوا به عنوان پرچم دار لوازم خانگی در ایران و خاورمیانه با بومی سازی لوازم خانگی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - توانسته به عنوان پیشران صنعت در این زمینه شناخته شده و محصولاتی با کیفیت و تکنولوژی‌های روز دنیا عرضه کند.

در فرایند تولید اجاق گازهای اسنوا این ویژگی و قابلیت به آن‌ها اضافه شده‌ تا شما بتوانید به راحتی فر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - خود را با یک دکمه، سلف کلین کنید. آیا تابحال - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - از اجاق گازهای اسنوا و یا دیگر محصولات این برند استفاده کرده‌اید؟ چه نظری در رابطه با امکانات محصولات این شرکت دارید؟ در بخش نظرات، می‌توانید تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

این مقاله در همکاری با شرکت اسنوا - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر خوانسار استان اصفهان - تهیه و در دیجیاتو منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone