🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  4. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11617.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S21 FE در وب‌سایت TENNA رویت شد

نسخه فن ادیشن گلکسی S21 سامسونگ که بسیاری از کاربران منتظر رونمایی آن هستند در وب سایت TENNA رویت شد. ظاهرا باید منتظر دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی از این دستگاه با پشتیبانی از ...

نسخه فن ادیشن گلکسی S21 سامسونگ که بسیاری از کاربران منتظر رونمایی آن هستند در وب سایت - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - TENNA رویت شد. ظاهرا باید منتظر دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی از این دستگاه با پشتیبانی از - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - میکرو اس‌دی باشیم.

مستندات مربوط به پایگاه داده حاکی از آن است - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - که گلکسی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - S21 FE می‌تواند از کارت حافظه تا ظرفیت - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی کند. البته - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - برخی منابع آگاه می‌گویند احتمالا خطایی در ثبت داده‌ها رخ داده و محصول آتی سامسونگ می‌تواند تا کارت‌های حافظه با ظرفیت یک ترابایت را پشتیبانی کند.

سایر مشخصات ذکر شده در لیست شامل صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با پنل AMOLED - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - و ناچ Infinity-O است که رزولوشن فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین اصلی دستگاه به دو لنز با حسگرهای ۱۲ - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - مگاپیکسلی و یک لنز تله‌ فوتو با حسگر ۸ مگاپیکسلی مجهز شده - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - است که می‌تواند تا ۳ برابر زوم اپتیکال را ارائه دهد. - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - همچنین دوربین سلفی از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - به نظر می‌رسد می‌توانیم - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - انتظار حضور تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ ساخت کوالکام را در جانشین گلکسی S20 FE داشته باشیم که ۸ گیگابایت حافظه رم آن را همراهی می‌کند.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کاشان استان اصفهان

باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی دستگاه را برعهده دارد و از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند؛ اگرچه ممکن است شارژر درون جعبه آن وجود نداشته باشد. گواهی IP68 نیز برای گلکسی S21 FE صادر شده است. از سایر ویژگی‌های محصول می‌توان به حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش، بلندگوهای استریو، اتصال 5G، بلوتوث نسخه ۵.۲، وای فای 6E، پشتیبانی از NFC، درگاه USB C و GPS اشاره - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - کرد. اندروید ۱۱ نیز به صورت پیش‌فرض روی دستگاه وجود خواهد - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - داشت.

گلکسی S21 FE تنها - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کاشان استان اصفهان - در ایالات متحده و ژاپن توسط سامسونگ عرضه می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد به دلیل کمبود تراشه و مشکل در تامین قطعات، احتمال دارد محصول جدید سامسونگ در تعداد محدودی به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone