🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  4. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  5. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11615.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

موبایل ۱۵۰۰ دلاری کوالکام با همکاری ایسوس معرفی شد

کوالکام، سازنده تراشه‌های اسنپدراگون و مودم بسیاری از گوشی‌های اندرویدی، موبایل ۱۵۰۰ دلاری خود را که با همکاری ایسوس توسعه داده، معرفی کرد. این دستگاه هنوز نام مشخصی ندارد و به عنوان گوشی مخصوص توسعه ...

کوالکام، سازنده تراشه‌های اسنپدراگون و مودم بسیاری از گوشی‌های اندرویدی، - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - موبایل ۱۵۰۰ دلاری خود را که با همکاری ایسوس توسعه داده، معرفی کرد. این دستگاه هنوز نام مشخصی ندارد و به عنوان گوشی مخصوص توسعه دهندگان اسنپدراگون شناخته می‌شود.

در حال حاضر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - کوالکام این دستگاه را با نام «Smartphone for Snapdragon Insiders» معرفی کرده است. چندین ماه از مطرح شدن طرحی به نام «اسنپدراگون اینسایدر» (Snapdragon Insider) می‌گذرد. این طرح از سوی کوالکام برای عضویت علاقه‌مندان محصولات این شرکت جهت حضور - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - در طرح‌های آزمایشی و ویژه معرفی شد. اکنون کوالکام قصد دارد موبایل اختصاصی مبتنی بر اندروید خود را تنها با امکان خرید از سوی افراد عضو در طرح مذکور، عرضه کند. متاسفانه به نظر می‌رسد محصول کوالکام تفاوت چندانی با سایر پرچمداران اندرویدی ندارد و برچسب قیمت ۱۵۰۰ دلاری آن موجب می‌شود تا خرید آن چندان توجیه نداشته باشد، مگر این که شاهد ارائه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - سرویس‌های ویژه‌ای از سوی کوالکام برای دارندگان چنین دستگاهی باشیم.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان

مشخصات موبایل کوالکام تقریباً همان چیزی است که از یک گوشی پرچمدار در سال ۲۰۲۱ انتظار داریم. دستگاه به صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۱ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - بهره می‌برد و تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ وظیفه انجام امور پردازشی را برعهده دارد. البته - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - کوالکام چندی پیش اقدام به معرفی تراشه قدرتمند‌تر اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس کرد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - و عجیب است که قصد ندارد از جدیدترین تراشه این خانواده در موبایل خود استفاده کند. بسیاری از کاربران تمایل دارند در صورت پرداخت چنین مبلغ گزافی برای یک گوشی اندرویدی، از به‌روزترین تراشه‌ها بهره‌مند شوند.

۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ را همراهی می‌کنند. صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی دستگاه از پنل OLED ساخت سامسونگ با نرخ نوسازی تصویر ۱۴۴ هرتز بهره می‌گیرد و به پوشش محافظ گوریلا گلس ویکتوس مجهز شده است. نسل دوم حسگر اثر انگشت 3D سونیک کوالکام در پشت بدنه قرار گرفته است. بسیاری از مشخصات موبایل کوالکام مشابه با ROG Phone 5 Ultimate ساخت ایسوس است که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شده بود. باتری - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم برای تامین انرژی در نظر گرفته شده است که از فناوری کوییک شارژ ۵ پشتیبانی می‌کند؛ اما تنها از شارژر ۶۵ واتی استفاده می‌کند و کوالکام برنامه‌ای برای - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - پشتیبانی از شارژر فوق سریع ۱۰۰ واتی در این محصول ندارد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان

در پشت بدنه شاهد چینش سه گانه لنزهای دوربین - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - هستیم که در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - بسیاری از محصولات گذشته ایسوس قابل مشاهده است. حسگر اصلی سونی IMX686 می‌تواند تصاویری با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل را ثبت کند که شاهد حضور آن در Zenfone 7 Pro نیز بوده‌ایم. حسگر فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX363 مشابه آنچه در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - گوشی‌های پیکسل گوگل دیده می‌شود و حسگر ۸ مگاپیکسلی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - تله فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابر نیز لنز اصلی را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی هم از حسگر ۲۴ مگاپیکسلی بهره‌مند شده است

کوالکام وعده کیفیت حرفه‌ای در تصاویر ثبت شده با موبایل خود را داده است که می‌تواند ویدیوهای 8K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه یا 4K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه را به ثبت برساند. البته خبری از ضبط - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - همزمان چندین ویدیوی 4K با قابلیت HDR و ثبت تصاویر همزمان ۲۸ مگاپیکسلی نیست؛ درحالی که کوالکام هنگام معرفی اسنپدراگون ۸۸۸، وعده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - چنین قابلیت‌هایی را داده بود.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان

موبایل جدید کوالکام اولین محصولی است که از استاندارد Snapdragon Sound بهره می‌برد و می‌تواند فایل‌های موسیقی ۲۴ بیت ۹۶ کیلوهرتز را پخش کند که کیفیت بسیار قابل توجهی در دستگاه‌های همراه محسوب می‌شود. ایربادهای ساخت Master & Dynamic نیز درون جعبه قرار گرفته‌اند تا تجربه لذت‌بخشی را برای خریداران فراهم کنند و به نظر می‌رسد همان مدل MW08 با لوگوی اسنپدراگون باشند. چنین هدفون‌هایی به صورت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - جداگانه ۲۹۹ دلار در بازار قیمت دارند و شاید بخشی از قیمت بسیار بالای موبایل کوالکام، به دلیل حضور ابزارهای جانبی درون جعبه باشد.

پشتیبانی از اتصال 5G sub-6 و امواج میلی‌متری مایکروویو - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - نیز از دیگر ویژگی‌های چشمگیر موبایل کوالکام محسوب می‌شود. از سایر فناوری‌های ارتباطاتی به کار رفته در آن می‌توان به وای فای ۶ و 6E در کنار بلوتوث نسخه ۵.۲ اشاره کرد. علاوه‌بر هدفون گران قیمت موجود - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - در جعبه، شارژر ۶۵ واتی با پشتیبانی از کوییک شارژ ۵.۰ و کابل USB-C به USB-C و USB-C به USB-A قرار گرفته‌اند. با این حال با - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - وجود رقبایی مانند گلکسی S21 اولترا و وان پلاس ۹ پرو، به نظر نمی‌رسد که - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - محصول جدید کوالکام با استقبال چندانی در بازار مواجه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هیدج استان زنجان - شود. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone