🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  3. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11609.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اینتل پردازنده‌های هیبریدی Lakefield را تنها یکسال پس از عرضه بازنشسته کرد

اینتل تصمیم گرفته به علت تغییر در تقاضای مشتریان، تولید پردازنده‌های هیبریدی Lakefield را متوقف کند. این تراشه‌ها مبتنی بر Foveros‌ بودند و اولین بار در سال ۲۰۱۸ معرفی شدند، هرچند اواسط سال ۲۰۲۰ از ...

اینتل تصمیم گرفته به علت تغییر در تقاضای مشتریان، تولید پردازنده‌های هیبریدی Lakefield را متوقف کند. این تراشه‌ها مبتنی بر Foveros‌ بودند و اولین بار در سال ۲۰۱۸ معرفی شدند، هرچند اواسط سال ۲۰۲۰ از راه رسیدند.

هدف اینتل از معرفی این پردازنده‌ها، مقابله با معماری big.LITTLE تراشه‌های مبتنی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جهرم استان فارس - بر ARM بود که چند سالی می‌شود در دنیای - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جهرم استان فارس - گوشی‌های - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جهرم استان فارس - هوشمند شاهد استفاده از آن هستیم. در این نوع معماری، با هسته‌های قدرتمند و کم‌مصرف روبه‌رو هستیم.

پردازنده‌های Lakefield اینتل به یک پردازنده قدرتمند و ۱۰ نانومتری Sunny Cove و ۴ هسته اتم مبتنی بر هسته‌های Tremont - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جهرم استان فارس - مجهز شده‌اند. در حالی که هسته اصلی و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جهرم استان فارس - بزرگ وظیفه انجام کارهای سنگین را برعهده دارد، هسته‌های Tremont برای کارهای سبک‌تر در پس زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جهرم استان فارس

اگرچه اینتل می‌خواست با چنین پردازنده‌هایی معماری ترکیبی یا هیبریدی را به لپ‌تاپ‌ها بیاورد، اما تنها دو لپ‌تاپ لنوو تینک‌پد ایکس ۱ فولد و سامسونگ گلکسی بوک اس به آن مجهز شدند. بنابراین Lakefield یک شکست به حساب می‌آید و به همین دلیل اینتل تصمیم به توقف تولید آن‌ها گرفته است.

طبق گزارشی جدید، اینتل توقف تولید پردازنده‌های Lakefield را رسما تایید کرده و چنین موضوعی را به مشتریانش هم اطلاع - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جهرم استان فارس - داده است. آخرین سفارش‌ها برای این پردازنده‌ها در آوریل ۲۰۲۲ در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

سخنگوی اینتل گفته با وجود توقف تولید، پردازنده‌های لیک‌فیلد یک دستاورد مهم برای این کمپانی به حساب می‌آیند. با این معماری، اینتل می‌تواند ابعاد برد را کاهش دهد و عملکرد مناسبی در اختیار کاربران قرار دهد، البته پردازنده‌های Lakefield در این - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جهرم استان فارس - زمینه چندان موفق نبودند.

لیک‌فیلد پایان کار پردازنده‌های هیبریدی اینتل نخواهد بود. این کمپانی برای نسل بعدی پردازنده‌هایش به نام Alder Lake به سراغ معماری هیبریدی جدیدی می‌رود تا بتواند حضور قدرتمندتری در بازار داشته باشد و دوباره سهم AMD را در بازار کاهش - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جهرم استان فارس - دهد. البته AMD هم با معماری Zen 4 می‌خواهد به حضور قدرتمندش در بازار ادامه دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone