🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  3. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  4. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26715.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

پیام رسان های ایمن دنیا هدف حمله بدافزار جاسوسی FinSpy

طبق گزارشی جدید نسخه تازه ای از بدافزار جاسوسی FinSpy برای اندروید و iOS منتشر شده که قادر است اطلاعات شخصی کاربران از قبیل فهرست مخاطبان، پیام های اس ام اس/ ام ام اس، ایمیل ها، ...

طبق گزارشی جدید نسخه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران - تازه ای از بدافزار جاسوسی FinSpy برای اندروید و iOS منتشر شده که قادر است اطلاعات شخصی کاربران از قبیل فهرست مخاطبان، پیام های اس ام اس/ ام ام اس، ایمیل ها، تقویم، موقعیت GPS، عکس ها و فایل های موجود در حافظه، تماس های صوتی ضبط شده و بسیاری اطلاعات دیگر را حتی از محبوب ترین پلتفرم های پیام رسان ایمن دنیا گردآوری کند.

FinSpy ابزاری هدفمند است که توسط شرکت اروپایی گاما توسعه داده شده است و به دولت ها و سازمان های مجری قانون فروخته - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران - می شود. این بدافزار جاسوسی از سال ۲۰۱۱ تاکنون در فضای سایبری حضور داشته با این حال چندی پیش شرکت روسی کسپرسکی نسخه های جدیدی از آن را در برخی نقاط دنیا از جمله میانمار پیدا کرد. براساس اعلام کارشناسان این شرکت، تاکنون ده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران - ها گوشی موبایل به این بدافزار جاسوسی آلوده شده اند.

کسپرسکی در مطلبی پیرامون این بدافزار جاسوسی چنین آورده است:

FinSpy میتواند تقریبا هر فعالیتی که از طریق دستگاه های موبایل انجام می گیرد را رصد کند که از آن جمله میتوان به ضبط تماس های VoIP از طریق اپ هایی نظیر اسکایپ و واتس اپ اشاره - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران - کرد. او اضافه کرد که اپ های مورد هدف این بدافزار جاسوسی حتی پیام رسان های امنی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران - نظیر تلگرام و سیگنال را هم شامل می شوند و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران - بعد از حضور موفق FinSpy در گجت مورد نظر، هکر به نظارتی بدون محدودیت روی فعالیت های آن دست پیدا می کند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران

اما در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران - مواردی که قربانی کاربر iOS باشد امکان اجرای این بدافزار صرفا روی دستگاه های - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران - جیلبریک شده میسر خواهد بود و هکر برای جیلبریک کردن گوشی باید به آن دسترسی فیزیکی داشته باشد. اگر هم موبایلی از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران - قبل جیلبریک شده باشد از روش های ریموت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران - برای آلوده سازی دستگاه استفاده می شود که عبارتند از ارسال ایمیل یا پیام - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران - های مخرب SMS که از طریق پایانه اپراتوری FinSpy امکان فرستادنشان وجود دارد.

باید اضافه کنیم جدیدترین نسخه این بدافزار صرفا با - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران - iOS 11 یا نسخه های پایین تر سازگاری دارد و نسخه های بالاتر آن طبق گزارش کسپرسکی آسیب پذیر نیستند.

در عین حال اما نسخه ویژه اندروید این بدافزار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران - جاسوسی در صورتی که هکر دسترسی فیزیکی به گوشی داشته باشد به صورت دستی قابل نصب است. در غیر اینصورت هم مجرمان - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران - سایبری میتوانند با استفاده از همان روش های ریموت یاد شده برای iOS گوشی هدف را آلوده کنند.

ردپای این بدافزار جاسوسی در ۲۰ کشور دنیا پیدا شده است

کسپرسکی اعلام کرده که در بررسی هایش ردپای این بدافزار را در بیش از ۲۰ کشور دنیا مشاهده کرده است و با در نظر داشتن ابعاد مشتریان گاما احتمال می رود که تعداد قربانیان آن بیشتر از حد پیش بینی شده قبلی باشد. - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران - علاوه بر این گفته شده که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران - اپراتورهای FinSpy - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران - اهداف خود را با دقت بسیار بالایی انتخاب میکنند و رفتار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران - این بدافزار جاسوسی را برای قربانیان خود به شکلی سفارشی طراحی می کنند تا به اطلاعات مد نظرشان دست پیدا کنند.

طبق گفته کسپرسکی، توسعه دهندگان این بدافزار جاسوسی به صورت مستمر آن را به روز رسانی میکنند و از زمان افشا شدن سورس کد این بدافزار در سال ۲۰۱۴ تا به امروز گروه گاما بخش - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران - های قابل توجهی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران - از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بابل استان مازندران - آن را بازسازی و پشتیبانی آن از اپ های پیام رسان مختلف را میسر کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone