🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  5. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20104.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

قیمت و مشخصات احتمالی گلکسی فولد ۲ افشا شد

گلکسی فولد 2 پانزدهم مرداد ماه رونمایی خواهد شد و حالا اطلاعاتی تازه از جمله قیمت این گوشی هوشمند تاشو را در اختیار داریم. ضمن اینکه گفته می‌شود شیوع ویروس کرونا احتمالا باعث می‌شود عرضه ...

گلکسی فولد 2 پانزدهم مرداد - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سنندج استان کردستان - ماه رونمایی خواهد شد و حالا اطلاعاتی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سنندج استان کردستان - تازه از جمله قیمت این گوشی هوشمند تاشو را در اختیار داریم. ضمن اینکه گفته می‌شود شیوع ویروس کرونا احتمالا باعث می‌شود عرضه این موبایل به تاخیر بیافتد.

کمپانی سامسونگ به خاطر شرایط پاندمی فعلی جهان مجبور شده تمام - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سنندج استان کردستان - رویدادهای حضوری‌اش را کنسل کند؛ به همین ترتیب مراسم Unpacked 2020 که محلی برای معرفی گلکسی نوت 20 و البته نسل دوم موبایل تاشوی گلکسی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سنندج استان کردستان - فولد خواهد بود را به صورت دیجیتالی برگزار خواهد کرد.

انتظار می‌رود این موبایل جدید از نمایشگری ۷.۷ اینچی داخلی و با قابلیت خم شدن برخوردار بوده و یک - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سنندج استان کردستان - نمایشگر ۶.۲۳ اینچی هم در بیرون بدنه قرار دارد. علاوه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سنندج استان کردستان - بر این تفاوت دیگری که این نسخه نسبت به نسل اول شامل خواهد شد، استفاده از باتری دوگانه ۴۳۶۵ میلی‌آمپر ساعتی (متشکل از دو باتری ۲۰۹۰ و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سنندج استان کردستان - ۲۲۷۵ میلی‌آمپر ساعتی) و همچنین پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی است که اخیرا در سری گلکسی اس20 استفاده شده بود. این تکنولوژی شارژ می‌تواند یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی را در زمانی کمتر از یک - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سنندج استان کردستان - ساعت به طور کامل شارژ کند.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سنندج استان کردستان

اما مهمترین بخش از این افشاگری‌ها، قیمت قابل توجه و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سنندج استان کردستان - بالای گلکسی فولد 2 است. بر اساس گزارش‌های به دست آمده سامسونگ برای این موبایل تاشو - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سنندج استان کردستان - مبلغ ۲۲۰۰ یورو (معادل با ۲۵۰۰ دلار) را در نظر گرفته که دقیقا شایعات پیشین را تایید می‌کند. بنابراین بدیهی است که کاربران انتظار داشته باشند جدیدترین امکانات روز و حتی تمام تجهیزات پرچمداران در این موبایل در دسترس باشد.

در کنار این اطلاعات تازه، گزارش مورد بحث اشاره دارد که تاریخ - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سنندج استان کردستان - عرضه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سنندج استان کردستان - گلکسی فولد 2 به خاطر شیوع ویروس کرونا دیرهنگام‌تر از آنچه سامسونگ در نظر داشته خواهد بود. طوری که گفته - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سنندج استان کردستان - می‌شود این موبایل احتمالا در پاییز و اوایل ماه اکتبر (اواسط مهر ماه) راهی بازار خواهد شد. البته با توجه به شرایط جدید پیش آمده، احتمالا گلکسی فولد 2 هرگز به صورت رسمی رنگ بازار ایران را نخواهد دید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone