🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  4. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20096.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

آیا زمان پایان کپی‌برداری مایکروسافت از روی اپل نرسیده؟

از زمان شروع بحران کرونا هر روز خبر از تعطیلی فروشگاه‌های یک برند به گوش می‌رسد و در تازه ترین مورد نوبت به مایکروسافت رسید. این خبر چندان غیر منتظره هم نبود چرا که فروشگاه‌های به ...

از زمان شروع بحران کرونا هر روز خبر از تعطیلی فروشگاه‌های یک برند به گوش می‌رسد و در تازه ترین - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - مورد نوبت به مایکروسافت رسید. این خبر چندان غیر منتظره هم نبود چرا که فروشگاه‌های به مراتب شلوغ‌‌تر و محبوب‌تر از این شرکت هم زیر فشار کرونا بسته شده ‌بودند.

اگر جزو معدود افرادی باشید که روزی گذرتان به این فروشگاه‌ها افتاده، احتمالا از شباهت آن با اپل استور شگفت زده شده‌اید. این شباهت البته چندان هم اتفاقی نیست و مایکروسافت پس از دیدن رونق فروشگاه‌های - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - شیک و مدرن - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - کوپرتینویی‌ها به این فکر افتاد که چرا ما چنین چیزی نداشته باشیم؟

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران

مشکل اما در تفاوت اساسی این دو برند بود. اپل برای - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - میلیون‌ها عاشق سینه چاک در سراسر دنیا به - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - یک نماد تبدیل شده. برخی آنرا یک سمبل و حتی سبک زندگی می‌دانند و عده ای دیگر هم طرفدار طراحی و کیفیت بالای محصولات این شرکت هستند.

نمود این مساله را می‌توان در اپل استورها دید؛ فروشگاه‌های بزرگ، جذاب و در عین حال مینیمالیستی که خود به خود مراجعان را به خریدار تبدیل می‌کند. بر اساس گزارشی در سال ۲۰۱۷ به ازای هر متر مربع از - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - فضای این مکان‌ها اپل به فروش ۶۱ هزار دلاری دست پیدا کرده و خرده فروش‌های دیگر حتی به گرد پای آنها نمی‌رسند. همین عامل باعث شده مایکروسافت به فکر کپی برداری از اپل برسد اما در نهایت مجبور به تعطیلی فروشگاه‌هایش شد.

محبوب اما نه معشوق

مشکل مایکروسافت به برند این شرکت برمی‌گردد. محصولات ردموندی‌ها از ویندوز گرفته تا آفیس بین - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - کاربران محبوب هستند اما آیا کسی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - عاشق - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - آنها هم است؟ بعید است کسی به محصولات مایکروسافت عشق بورزد و همین مساله تکرار موفقیت های درخشان اپل را برای آنها ناممکن کرده است

با معرفی هر یک از محصولات اپل صدها هزار نفر برای خرید آنها لحظه شماری می‌کنند و چند روز قبل از - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - عرضه پشت در اپل استورها صف می‌بندند. مهم نیست سرفیس‌ها چقدر محصولات خوبی هستند اما - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - تا حالا کسی را - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - دیده‌اید که از شب قبل برای خرید آنها صف ببندد؟

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران

تنها محصولی که در پرتفوی مایکروسافت محبوبیتی در حد و اندازه آی‌دیوایس‌ها دارد بدون شک ایکس باکس است. شاید اگر از همان روز اول اسم فروشگاه‌های مایکروسافت ایکس باکس استور بود به چنین روزی نمی‌افتادند.

هرچند بخشی از فضای فروشگاه به ایکس باکس اختصاص یافت اما قرار دادن یک کنسول گیمینگ در برابر لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های بیزینسی و تولید محتوا چندان ایده جالبی نبود و کسی را به خود - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - جذب نکرد، آن هم در حالی که این فروشگاه‌ها در بهترین نقاط شهرها دایر شده بودند. برای مثال مایکروسافت استور لندن در یکی از بهترین نقاط «وست‌مینستر» به نام میدان آکسفورد افتتاح شد و تنها چند متر با اپل استور فاصله داشت؛ ظاهرا ردموندی‌ها در انتخاب مکان هم از روی دست رقیب رونویسی کرده بودند.

این مرکز در میدان آکسفورد یکی از معدود نقاطی است که به جای تعطیلی به «مرکز تجربه» تبدیل خواهد شد. هرچند در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - این فروشگاه دیگر خبری از فروش محصولات فیزیکی نیست اما درب آن برای آزمایش محصولات مایکروسافت به روی مراجعان باز خواهد بود. کسی چه - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - می‌داند شاید تعطیلی همه فروشگاه بعد از - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - آن افتتاحیه‌های پر سر و صدا و پر زرق و برق - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - برای ردموندی‌ها آنقدر سخت بوده که ترجیح دادند چند تایی به این بهانه باز - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - بمانند.

دنباله‌رو نه رهبر

این اولین باری نیست که مایکروسافت در تقلید موفقیت‌های یک رقیب شکست می‌خورد. داستان توسعه ویندوز فون هم در واقع تلاش برای بازسازی موفقیت آیفون - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - و اندروید بود که در نهایت همه می‌دانیم به کجا رسید. سرفیس ایرباد هم با آن ظاهر نامتعارفش که بی شباهت به دکمه مانتو نیست، احتمالا در برابر ایرپاد و حتی ایربادهای شیائومی و هواوی شانسی برای موفقیت - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - ندارد.

لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های سری سرفیس هم که البته ظاهری چشم نواز و کیفیتی انکار ناپذیر دارند، - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - بیشتر تلاشی از سوی مایکروسافت برای ارائه دستگاه‌های پریمیوم به عنوان رقیب آیپد و مک بوک به نظر می‌رسند.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران

حتی ایکس باکس هم به عنوان محبوبترین دیوایس مایکروسافت نه از نظر تعداد بازی و نه از نظر فروش در برابر پلی استیشن حرفی برای گفتن ندارد. همه این موارد نشان دهنده شکست نسبی مایکروسافت در بازارهایی است که این - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - شرکت نه رهبر بلکه یک دنباله‌‌رو است. اما راه حل چیست؟

نقاط قوتت را بدان

یکی از مهمترین کارهایی که مایکروسافت باید انجام دهد پذیرش موفقیت‌هایش است. ویندوز، - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - بسته آفیس و سرویس‌های اژور شاید - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - پر زرق و برق نباشند اما - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - فوق العاده کارآمد و محبوبند و هر کدام مبالغ هنگفتی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - درآمد را - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - روانه جیب شرکت کرده‌اند.

وقتی هر کدام از این سرویس‌ها سالانه این همه درآمد را نصیب مایکروسافت می‌کنند دیگر چه اهمیتی دارد - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - که کسی عاشق آنها نیست؟ برای مثال - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - اگر پای تعداد کاربران ویندوز نسبت به macOS در میان باشد، اپل به گرد پای ردموندی‌ها هم نمی‌رسد.

بنابراین مایکروسافت باید دویدن دنبال سراب‌های جذاب در بیابان را تمام کرده و روی دارایی‌های خودش تمرکز کند. این اواخر روزی نیست که اپدیت‌های ویندوز برای تعدادی از کاربران مشکل ساز - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - نشود و احتمالا دلیلی جز این ندارد که مایکروسافت چشم از ویندوز برداشته و دنبال چیز دیگری است.

این شرکت به جای حسادت نسبت به رقیب باید نحوه استفاده کاربران از محصولاتش را بپذیرد و با تمرکز - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - روی آن بهترین خدمات و محصولات ممکن را در حوزه قدرتش به کاربران ارائه - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - کند.

متفاوت باش

نمی توان مایکروسافت را از نوآوری منع کرد اما این شرکت به جای کپی و رونویسی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - از روی دست رقبا و به ویژه اپل باید کار متفاوت را انجام دهد. این روش قبلا برای مایکروسافت جواب خود را پس داده است.

هرچند ایکس باکس وان از نظر - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - کیفیت بازی به پای تولیدات استودیوی سونی برای پلی استیشن نمی‌رسد اما زمانی که مایکروسافت سرویس اشتراکی Games - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - Pass را راه‌اندازی کرد، - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - سونی و نینتندو جوابی برای آن نداشتند. اینجا بود که دو شرکت دیگر در تلاش برای رقابت با مایکروسافت به دنباله‌روی این شرکت روی آوردند و تا حدودی می‌توان پلی استیشن Now را جوابی برای آن به شمار آورد.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران

این مساله - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - تا حدودی شامل نسل‌های اول و دوم سرفیس گو هم می‌شود. این دو تبلت نسخه‌های ارزانتری از سرفیس پرو هستند و ردموندی‌ها در حالی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - آنرا عرضه کردند - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - که اپل به عنوان رقیب اصلی هنوز به این حوزه گام نگذاشته و تبلت‌های پرچمدارش گرانبها هستند. سرفیس گو ۲ نتیجه تفکری متفاوت در مایکروسافت بود. این شرکت - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - همان کیفیت بالا و طراحی چشم نواز پرچمدارهایش را در محصولی ارزانتر عرضه کرد که برای شمار بیشتری از افراد قابل خریداری است.

بنابراین مایکروسافت برای قدرت‌نمایی بیشتر در برابر - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - رقبا چاره‌ای جز کنار گذاشتن کپی برداری از روی موفقیت‌های دیگران و تمرکز روی نقاط قوت - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گلوگاه استان مازندران - خودش ندارد؛ همان کاری که ما هم می‌توانیم برای موفقیت در کار و زندگی انجام دهیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone