🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  2. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  3. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  4. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20109.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی جدید فیسبوک اسناد را با دقت ترجمه و خلاصه می‌کند

محققان فیسبوک موفق به توسعه یک مدل مبتنی بر هوش مصنوعی شده‌اند که از طریق بازیابی کلمات، جملات و پاراگراف‌ها در زبان‌های مختلف و شناسایی الگوهای درون آن‌ها قادر به تولید متنی خلاصه است. این ...

محققان فیسبوک موفق به توسعه یک مدل مبتنی بر هوش مصنوعی شده‌اند که از طریق بازیابی کلمات، جملات و پاراگراف‌ها در زبان‌های مختلف و شناسایی الگوهای درون آن‌ها قادر به تولید متنی خلاصه است. این مدل «خودرمزگذار چند زبانه‌ با قابلیت بازیابی و تولید» یا به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کردکوی استان گلستان - شکل خلاصه MARGE نام دارد.

بر اساس گزارش VentureBeat، محققان ادعا کرده‌اند که MARGE می‌تواند برای بازنویسی، - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کردکوی استان گلستان - ترجمه و خلاصه کردن متن بدون تنظیم دقیق آموزش ببیند - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کردکوی استان گلستان - که یک - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کردکوی استان گلستان - قدم مناسب به سوی سیستم‌هایی محسوب می‌شود که می‌توانند تمام وظایف مربوط به متون را تنها - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کردکوی استان گلستان - توسط آموزش قبلی انجام دهند.

در یادگیری ماشینی، آموزش قبلی شامل تمرین یک مدل هوش مصنوعی توسط حجم بالایی از اطلاعات پیش از تنظیم دقیق آن به وسیله تعداد کمی اطلاعات برای انجام وظایف خاص می‌شود. MARGE می‌تواند با کاهش اطلاعات موردنیاز، متون را - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کردکوی استان گلستان - بازنویسی کند.

در زمان آموزش، هوش مصنوعی اسناد اولیه یا مدارک و اسناد هدف را مورد بررسی قرار می‌دهد و نحوه خلاصه کردن دقیق را یاد می‌گیرد و می‌تواند بخش‌های خاصی از متن را ترجمه کند. MARGE ابتدا نمره - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کردکوی استان گلستان - ارتباط میان هر جفت اسناد را محاسبه می‌کند که همین موضوع جستجوی اسناد مرتبط بیشتر را در پی دارد. پس از این کار، احتمال بازسازی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کردکوی استان گلستان - هر هدف را با مدل اصلاح شده «seq2seq» که برای پردازش زبان - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کردکوی استان گلستان - توسعه پیدا کرده، محاسبه می‌کند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کردکوی استان گلستان
نمونه‌ای از مهارت MARGE در ترجمه زبان - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کردکوی استان گلستان - ایتالیایی

در نهایت این هوش مصنوعی با استفاده از مدل مربوط به بازیابی، دسته‌هایی از مدارک مرتبط با اهداف ایجاد می‌کند. در طی آزمایش‌ها، محققان یک مدل مبدل با ۹۶۰ میلیون پارامتر با نام «MARGE-NEWS» خلق کردند که شامل ۲۰۴۸ عامل می‌شود که هر یک از آن‌ها در ۵۵۰ هزار گام، زیر دسته‌های حاوی ۴ سند (دو مدرک و دو هدف) را پردازش می‌کنند.

محققان فیسبوک گزارش کرده‌اند که MARGE در زمینه بازیابی جملات با زبان‌های مختلف، عملکرد بهتری نسبت به مدل‌های - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کردکوی استان گلستان - بی‌نظارت دارد. در BLEU که پارامتری برای کیفیت ترجمه زبان است، MARGE موفق به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کردکوی استان گلستان - کسب امتیاز - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کردکوی استان گلستان - ۳.۵۸ در ترجمه آلمانی به انگلیسی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کردکوی استان گلستان - شد که آن را در بالاترین رده‌ها قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone