🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  3. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  4. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20107.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت از ظاهر جدید منوی استارت ویندوز ۱۰ رونمایی کرد

مایکروسافت ضمن معرفی بیلد جدید ویندوز ۱۰ از طراحی جدید منوی استارت آن رونمایی کرد. حالا پس زمینه لوگوها و اپلیکیشن‌ها نیمه شفاف شده و ظاهر یکدست تری به آن‌ها داده است. مایکروسافت در بیانیه ...

مایکروسافت ضمن معرفی بیلد جدید ویندوز ۱۰ از طراحی جدید منوی استارت آن رونمایی کرد. حالا پس زمینه لوگوها و اپلیکیشن‌ها نیمه شفاف شده و ظاهر یکدست تری به آن‌ها داده است.

مایکروسافت در بیانیه مطبوعاتی خود در مورد ظاهر جدید منوی استارت می‌گوید: «ما در حال تازه سازی منوی استارت با یک طراحی ساده تر هستیم که با حذف رنگ از پس زمینه فضای مربعی لوگوها و اپلیکیشن‌ها، به آن‌ها ظاهر یکدست تر و نیمه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - شفاف - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - می‌دهد.»

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی

مایکروسافت با این کار علاوه بر ساده تر کردن ظاهر منوی استارت پیدا کردن اپ‌هایی که - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - کاربر بیشتر از - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - آن‌ها استفاده می‌کند را آسان تر کرده است. این تغییر با اینکه چندان قابل توجه نیست، اما ظاهر منوی استارت را مرتب تر کرده و از یکنواختی لوگوها و اپلیکیشن‌ها به خاطر استفاده از رنگ یکسان در پس زمینه جلوگیری می‌کند.

پنجره Alt+Tab نیز در آخرین بیلد ویندوز تغییراتی پیدا کرده است. به گفته این شرکت حالا تمام تب‌های باز در مرورگر اج کرومیوم در پنجره Alt+Tab نمایش داده می‌شوند. این تغییر ممکن است برای کاربران حرفه‌ای ویندوز کمی گیج کننده باشد، اما به گفته مایکروسافت می‌توان ظاهر آن را به حالت کلاسیک برگرداند.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی

مایکروسافت همچنین تغییرات کوچک تری را هم در ویندوز ۱۰ اعمال کرده است. حالا در Taskbar یا نوار وظیفه اپلیکیشن Xbox برای کاربران Xbox Live و اپ Your Phone برای کاربران اندروید به شکل پیش فرض پین - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - خواهند شد. - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - این تغییر برای کاربرانی که اکانت جدید در PC ساخته‌اند و یا برای اولین بار لاگین کرده‌اند، قابل مشاهده خواهد بود و نوار وظیفه فعلی دست نخورده باقی خواهد ماند.

حالا در سمت راست و بالای نوتیفیکیشن‌ها علامت X به نمایش در خواهد آمد تا بتوان با سرعت بیشتر آن‌ها را - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - بست. همچنین اطلاعات صفحه System در قسمت Control Panel - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - به صفحه About در Settings منتقل شده‌اند.

تغییرات فوق در حال حاضر در قالب آپدیت Preview Build 20161 برای کاربران عضو - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - Windows Insiders منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone