🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  2. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20090.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از نسل جدید ورک‌استیشن‌های MSI؛ تجهیز به نسل دهم پردازنده‌های اینتل

کمپانی MSI که در زمینه تولید سخت افزار گیمینگ و لپ‌تاپ‌های قدرتمند شناخته می‌شود، نسل جدید ورک‌استیشن‌های سری W را با تجهیز به پردازنده‌های نسل دهم اینتل معرفی کرد. ورک استیشن MSI WS66 با تجهیز ...

کمپانی MSI که در زمینه تولید سخت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - افزار گیمینگ و لپ‌تاپ‌های قدرتمند - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - شناخته می‌شود، نسل جدید ورک‌استیشن‌های سری W را با تجهیز به پردازنده‌های نسل دهم اینتل معرفی کرد.

ورک استیشن MSI WS66 با تجهیز به انواعی از پردازنده‌های نسل دهم تا مدل - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - Core i9 و تا ۶۴ گیگابایت رم، قابلیت حمل و عملکرد بالا را در طراحی باریک، و رنگ - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - جت-بلک ارائه می‌کند. باتری ۹۹.۹ واتی جای‌گذاری شده هم عمر ترکیبی ۹ ساعته را برای این لپ‌تاپ به ارمغان آورده است. این ورک استیشن ۱۵.۶ اینچی تنها ۱۹ میلی‌متر ضخامت داشته و ضمن همراهی با کارت گرافیک انویدیا Quadro RTX سری سه تا پنج، ۲.۱ کیلوگرم وزن دارد.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ساری استان مازندران

نسخه بازطراحی شده MSI WS75 که به عنوان اولین ورک استیشن 4K mini-LED شناخته می‌شود که با تجهیز به پردازنده‌ای مشابه، تا ۳۲ گیگابایت رم ارائه کرده و با کارت گرافیک انویدیا Quadro RTX و نمایشگری ۱۷.۳ اینچی می‌تواند یکی از گزینه‌های شایسته بازار برای متخصصین و طراحان اتوکد باشد. عمر باتری این مدل هم با وجود نمایشگر بزرگ ۸ - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - ساعت است و از تکنولوژی HDR10 - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - نیز پشتیبانی می‌کند. البته نباید از وزن ۲.۴ کیلوگرمی آن صرف نظر کرد.

دو - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - مدل WF75 و WF65 هم دیگر گزینه‌های ورک استیشن قابل خریداری از کمپانی MSI هستند که با پردازنده‌ای مشابه، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت رم و کارت‌های گرافیک سری Quadro انویدیا، به ترتیب نمایشگرهایی ۱۷.۳ اینچی و ۱۵.۶ اینچی عرضه شده‌اند. این دو مدل هم از باتری با عمر قابل توجه هفت ساعت کار مداوم برخوردار هستند.

مجموعه ورک‌استیشن‌های قابل حمل MSI با - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - تجهیز به نسل جدید پردازنده‌های اینتل، در زمینه عملکرد پانزده درصد بهره‌وری بیشتر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - از خود ارائه خواهند داد. این خانواده از لپ‌تاپ‌ها مورد تایید و توصیه بزرگ‌ترین شرکت‌های مهندسی نرم افزار، معماری، رسانه، - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - اتومبیل و شبیه‌سازی مانند «وکتورورکس»، «گرافیسافت»، «اتودسک»، «Type3»، «داسالت»، «زیمنس»، «ادوبی»، «انسیس» و غیره هستند.

این لپ‌تاپ‌های قدرتمند با توجه به تجهیزات نیرومندشان قیمت نسبتا بالایی هم دارند. طبق اعلام رسمی MSI مدل WF65 با قیمت ۱۲۵۰ دلار، مدل WS75 با قیمت ۲۸۰۰ دلار، مدل WS66 با قیمت ۲۵۰۰ دلار، و مدل WF75 با - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - قیمت ۲۲۰۰ دلار قابل خریداری خواهند بود. تمام این ورک‌استیشن‌ها در حال حاضر از طریق آمازون در دسترس هستند، به جز مدل WS66 که معلوم نیست چه زمانی راهی بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone