🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  5. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20084.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

احتمال ممنوعیت واردات گوشی‌های زیر ۱۰۰ یورو برای حمایت از تولید داخلی مطرح شد

آنطور که وزارت ارتباطات هدف‌گذاری کرده، قرار است تا پایان سال در کشور ۴۰۰ هزار موبایل ایرانی تولید شود. حال مدیرعامل شرکت «OROD» که یک برند ایرانی تلفن همراه است، در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید ...

آنطور که وزارت ارتباطات هدف‌گذاری کرده، قرار است تا پایان سال در کشور ۴۰۰ هزار موبایل ایرانی تولید شود. حال مدیرعامل شرکت «OROD» که یک برند ایرانی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر چمستان استان مازندران - تلفن همراه است، در - تعمیرات جارو برقی سام در شهر چمستان استان مازندران - گفتگو با دیجیاتو می‌گوید احتمال ممنوعیت واردات موبایل‌های زیر ۱۰۰ یورو وجود - تعمیرات جارو برقی سام در شهر چمستان استان مازندران - دارد تا تولیدکنندگان - تعمیرات جارو برقی سام در شهر چمستان استان مازندران - ایرانی روی تولید و عرضه گوشی ارزان قیمت اندرویدی تمرکز کنند.

«رضا قربانی» که هم از تولیدکنندگان موبایل در ایران است و هم عضو هیات - تعمیرات جارو برقی سام در شهر چمستان استان مازندران - مدیره انجمن واردکنندگان موبایل، در گفتگو با دیجیاتو، با تاکید بر اینکه بسیاری از اقشار کم‌درآمد جامعه نیازمند گوشی هوشمند هستند و قیمت‌ دلار باعث شده تا گوشی‌های خارجی بسیار - تعمیرات جارو برقی سام در شهر چمستان استان مازندران - گران تمام شود، می‌گوید که بسیاری از گوشی‌ها پول برند خود را از مخاطب می‌گیرند: «در صورتی که یک گوشی با برند دیگر هم می‌تواند همان کاری که یک گوشی سامسونگ یا اپل انجام می‌دهد را انجام دهد.»

اما آیا چنین سیاستی، تکرار اشتباهات گذشته در حوزه خودرو نیست؟ او تاکید دارد که - تعمیرات جارو برقی سام در شهر چمستان استان مازندران - تولید داخلی موبایل، هیچ‌گاه به اندازه تولید ملی خودرو بزرگ نخواهد بود. وی در همین رابطه می‌گوید: «وسیله‌ای مثل موبایل چارچوب متفاوتی از تولید خودرو دارد و در آن روز به روز تحولات جهانی رخ می‌دهد. ما در ساخت تولید گوشی ملی و با شرایط فعلی هیچ‌گاه نمی‌توانیم به حد و اندازه گوشی‌های خوب دنیا برسیم و این یک واقعیت است.»

تعمیرات جارو برقی سام در شهر چمستان استان مازندران

قربانی اما - تعمیرات جارو برقی سام در شهر چمستان استان مازندران - تاکید دارد که گوشی‌های داخلی می‌توانند نیاز بازار از گوشی‌های ارزان قیمت را تامین کنند و آن را یک گزینه خوب برای حمایت و جلب توجه سازندگان ملی نسبت به تولید گوشی می‌داند: «قبلا پیشنهاد دادم و گمان می‌کنم می‌توان به این موضوع امیدوار بود که برای تمرکز بهتر تولید گوشی ملی در حد و اندازه‌های گوشی‌های پایین‌رده جهانی، واردات گوشی با قیمت کمتر از ۱۰۰ یورو ممنوع شود تا تولیدکنندگان داخلی کار خودشان را بهتر انجام دهند.»

به گفته قربانی در بهترین حالت بازار گوشی‌های داخلی می‌توانند ۲۰ درصد سهم بازار را پر کنند و این مقدار بعید است که به - تعمیرات جارو برقی سام در شهر چمستان استان مازندران - امسال برسد: «بعید است که شرایط مانند بازار خودرو بشود و گوشی ملی جایگزین اکثر گوشی‌ها شود. با این وجود ما پیشنهاد دادیم که واردات گوشی زیر ۱۰۰ یورو خارجی هم ممنوع شود و تولیدکنندگان ایرانی تمرکز خود را بر تولید گوشی‌های ارزان قیمت اندرویدی بگذارند و با این اقدام از آنها حمایت - تعمیرات جارو برقی سام در شهر چمستان استان مازندران - شود. در این حالت، گوشی زیر ۱۰۰ یورویی توسط افرادی که به دنبال گوشی ارزان قیمت هستند با خرید کالای ملی تهیه می‌شود و گوشی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ یورویی در بین برندهای خارجی موجود خواهد بود.»

به گفته عضو هیات مدیره انجمن واردکنندگان موبایل و رئیس کمیسیون تنظیم بازار، بازار می‌تواند به دو دسته - تعمیرات جارو برقی سام در شهر چمستان استان مازندران - تقسیم شود: «گوشی‌های زیر ۱۰۰ یورو که تولید - تعمیرات جارو برقی سام در شهر چمستان استان مازندران - داخلی باشند و گوشی‌های بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ یورو که از بازار خارجی تامین می‌شوند و در نهایت گوشی‌های بیشتر از این مقدار که فعلا با توجه به تخصیص کم ارز به واردات موبایل، رجیستری و واردات آنها با محدودیت - تعمیرات جارو برقی سام در شهر چمستان استان مازندران - مواجه شده است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone