🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  5. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20119.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل تولید پیکسل 3a و 3a XL را متوقف کرد؛ پیکسل 4a به زودی معرفی می‌شود؟

گوگل تولید میان رده‌های پیکسل 3a و پیکسل 3a XL را متوقف کرد. این دو محصول از این پس تنها از طریق تعداد محدودی از خرده فروشی‌ها قابل خریداری خواهند بود. گوگل در بیانیه‌ای به ...

گوگل تولید میان رده‌های پیکسل 3a و پیکسل 3a XL را متوقف کرد. این دو محصول از این پس تنها از طریق تعداد محدودی از خرده فروشی‌ها قابل خریداری خواهند بود.

گوگل در بیانیه‌ای به سایت Android Police تأیید کرد که تولید - تعمیرات جارو برقی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - گوشی‌های پیکسل 3a و 3a XL - تعمیرات جارو برقی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - را متوقف کرده است. این دو گوشی دیگر در فروشگاه گوگل موجود نخواهند شد و تنها از طریق تعداد محدودی از خرده فروشی‌های شخص ثالث فروخته می‌شوند تا موجودی فعلی تمام شود.

تا پیش از این کاربران با مراجعه به سایت فروشگاه رسمی گوگل در آمریکا با کلمه «ناموجود» در مقابل پیکسل 3a مواجه می‌شدند اما حالا این کلمه جای خود را به عبارت «غیر قابل دسترس» داده و نشان می‌دهد این محصول به پایان عمرش - تعمیرات جارو برقی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - رسیده است.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر شیرگاه استان مازندران

میان رده‌ پیکسل 3a اواسط اردیبهشت ماه سال - تعمیرات جارو برقی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - قبل در رویداد گوگل I/O 2019 معرفی شد و با قیمت زیر - تعمیرات جارو برقی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - ۴۰۰400 دلار نظر کاربرانی را که به دنبال یک گوشی با دوربین باکیفیت، نسخه خام اندروید و دسترسی به آخرین قابلیت‌های گوگل بودند را جلب کرد.

البته همچنان خبری از جانشین آن یعنی پیکسل 4a نیست و شایعات مختلف از عرضه آن در ماه جاری - تعمیرات جارو برقی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - میلادی یا ماه اکتبر (مهر-آبان) خبر می‌دهند. به - تعمیرات جارو برقی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - نظر می‌رسد گوگل زمان مناسبی را برای توقف تولید پیکسل 3a انتخاب نکرده، چون جایگزین مناسبی برای آن در سبد محصولاتش نیست و گوشی‌های پیکسل - تعمیرات جارو برقی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - 4 و 4 XL نیز از زمان شیوع ویروس کرونا به ندرت تخفیف خورده‌اند.

بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، پیکسل 4a با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی حدود ۳۴۹ دلار قیمت خواهد داشت و برخلاف 3a تنها در یک مدل به بازار عرضه خواهد شد. تا پیش از این شایعه شده بود گوگل قصد دارد پیکسل 4a را با حافظه ۶۴ گیگابایتی به قیمت ۳۹۹ دلار روانه بازار کند، اما احتمالاً به دلیل عرضه آیفون SE 2020 - تعمیرات جارو برقی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - از این کار صرف نظر کرده و ظاهراً تولید پیکسل 4a XL را هم کنسل کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone