🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  2. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  3. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  4. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  5. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20115.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ایرانسلی‌ها «آجر به آجر» مدرسه می‌سازند

در دیدار مدیرعامل ایرانسل و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، بر گسترش و تعمیق همکاری دو طرف در پویش مدرسه‌سازی «آجر به آجر» تأکید شد. در این دیدار که صبح چهارشنبه 11 ...

در دیدار - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - مدیرعامل ایرانسل و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، بر گسترش و تعمیق همکاری دو طرف در پویش - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - مدرسه‌سازی «آجر به آجر» تأکید شد.

در این دیدار که صبح - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - چهارشنبه 11 تیر 1399، با حضور «بیژن عباسی آرند» مدیرعامل ایرانسل و دکتر مهرالله رخشانی‌مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد، توافق شد تا امکانات و ظرفیت ایرانسل در زمینه‌های فنی، اطلاع‌رسانی و مسؤولیت اجتماعی، بیش از گذشته در خدمت گسترش فرهنگ مشارکت در - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - امر مدرسه‌سازی قرار گیرد.

مدیرعامل ایرانسل، در این دیدار، با اشاره به ظرفیت‌های بزرگ اپراتورهای تلفن همراه در زمینۀ فرهنگ‌سازی در جامعه، به آمادگی ایرانسل برای حضور فعال در پویش «آجر به آجر»، اشاره و تصریح کرد: «به عنوان یک عضو کوچک هیأت علمی دانشگاه، باید بگویم که - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - همۀ ما در طول تحصیل، از خدمات نظام آموزشی بهره‌مند بوده‌ایم و باید - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - دین خود را به آموزش و پرورش ادا کنیم.»

«آجر به آجر» عنوان پویشی است که با هدف گسترش و توسعۀ فرهنگ مشارکت مردمی در امر مدرسه‌سازی، به ‌منظور حضور افراد خیّر با هر سطح از توان مالی، برای - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - سهیم شدن در مدرسه‌سازی، آغاز شده است. در قالب این طرح، آحاد جامعه با هر میزان درآمد و در هر سطح و طبقه‌ای، می‌توانند تنها با اهدای هزینۀ خرید حتی یک آجر، در مدرسه‌سازی سهیم شوند تا - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - هیچ دانش‌آموزی از تحصیل جا نماند و بتواند در مدرسه‌ای با کیفیت و - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - امکانات مناسب تحصیل کند.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران

در این مراسم همچنین با اشاره به نقش ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در کمک به پیاده‌سازی اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای ایجاد دسترسی به اینترنت پهن‌باند در مدارس روستایی، دو طرف در زمینۀ گسترش استفاده از - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - ظرفیت - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - و امکانات ایرانسل برای کمک به توسعۀ فرهنگ مشارکت مردمی در امر نوسازی، بازسازی و تجهیز مدارس، توافق کردند.

در این دیدار، رئیس سازمان نوسازی، توسعه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - و تجهیز مدارس نیز با قدردانی از خدمات بی‌شائبۀ - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - ایرانسل در بازسازی مدارس استان‌های سیل‌زده، بر گسترش همکاری‌های فی‌مابین در زمینۀ مدرسه‌سازی تأکید کرد و افزود: سال گذشته، توسط 30هزار نفر خیّر، مبلغ 1500 میلیارد تومان برای کمک به مدرسه‌سازی اهدا شده و با اجرای این پویش، تلاش خواهد شد تا این فرهنگ در بین تمام اقشار جامعه، سازمان‌ها و نهادهای مختلف، بیش از پیش - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - فراگیر شود که در این میان، نقش شرکت‌های بزرگی مانند ایرانسل، بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است.

ایرانسل پس از وقوع سیل - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - فروردین 98، با انعقاد قرارداد با سازمان نوسازی مدارس، ساخت و - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - بازسازی مدرسه در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان را بر عهده گرفت.

ایرانسل همچنین با اجرای طرح «مدارس درخشان»، به ایجاد دسترسی دانش‌آموزان مناطق کمتر توسعه‌یافته به تجهیزات رایانه‌ای و شبکۀ اینترنت کمک کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone