🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  5. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32564.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات احتمالی پردازنده های نسل نهم اینتل منتشر شد

شاید اینتل معرفی چیپست های ۱۰ نانومتری را تا دو سال دیگر به تاخیر انداخته باشد اما این کمپانی سورپرایز دیگر را در سری ۱۴ نانومتری برای کاربران در نظر گرفته است. اخیرا اسنادی از ...

شاید اینتل معرفی چیپست های ۱۰ نانومتری را تا دو سال - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دیگر به تاخیر انداخته باشد اما این کمپانی سورپرایز دیگر را در سری ۱۴ نانومتری برای کاربران در نظر گرفته است. اخیرا اسنادی از این - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کمپانی درز کرده که نشان دهنده معرفی نسل نهم پردازنده های دسکتاپ Core از نهم - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مهر ماه هستند.

چیپ های جدید این کمپانی شامل Core i9، i7 و i5 بوده - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و در قالب پردازنده های نسل نهم اینتل عرضه خواهند شد. پرچمدار اصلی این رده پردازنده هشت هسته ای Core i9-9900K با کلاک پایه ۳.۶ گیگاهرتزی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - است که برای هر هشت هسته آن در حالت توربو تا ۴.۷ گیگاهرتز، و برای یک یا دو هسته تا ۵ گیگاهرتز افزایش پیدا می کند. این پردازنده دارای ۱۶ رشته پردازشی، چیپ گرافیک UHD 620 اینتل و کش لایه سوم ۱۶ مگابایتی بوده و به نظر می رسد که دیگر به پرداخت هزینه هنگفت برای خرید پردازنده های سری ایکس یا Extreme Edition نیازی نداشته باشیم.تعمیرات جارو برقی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقیمدل Core i7-9700K هم از - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هشت رشته و پردازنده هشت هسته ای با کلاک پایه ۳.۶ گیگاهرتز بهره می برد که در صورت لزوم برای تمام هسته ها تا ۴.۶ گیگاهرتز و برای یک هسته تا ۴.۹ گیگاهرتز افزایش می یابد.

مدل میان رده Core i5-9600K هم - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - قرار است میزبان شش رشته و شش - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هسته با فرکانس پایه ۳.۷ و توربوی ۴.۳ گیگاهرتز باشد که در مورد یکی از - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هسته ها به ۴.۶ گیگاهرتز هم می رسد. بهای احتمالی این محصولات برای Core i9-9900K ، مدل Core i7-9700K و Core i5-9600K به ترتیب حدود ۴۵۰، ۳۵۰ و ۲۵۰ دلار خواهد بود.

بر اساس این داده ها در مهرماه تعدادی از پردازندهای نسل نهم اینتل با قابلیت اورکلاک معرفی خواهند شد اما رونمایی از برخی دیگر تا زمستان سال جاری به تعویق می افتد. در صورتی که این خبر به حقیقت بپیوندد این مدل ها تا اوایل زمستان به بازار راه - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پیدا کرده و کارایی آنها در مقایسه با - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پردازنده های رایزن به چالش کشیده خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone