🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  4. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  5. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29909.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

گوگل کیت توسعه Flutter را با هدف ساخت آسان اپ برای iOS و اندروید معرفی کرد

گوگل برای سالیان متمادی مشغول کار روی یک کیت توسعه نرم‌افزاری (SDK) کراس پلتفرم برای iOS و اندروید بوده که نامش را Flutter نهاده است. اوایل امسال و در جریان برگزاری مراسم MWC بود که ...

گوگل برای سالیان متمادی مشغول کار روی یک کیت توسعه نرم‌افزاری (SDK) کراس پلتفرم برای iOS - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و اندروید بوده که نامش را Flutter نهاده است. اوایل امسال و در جریان برگزاری مراسم MWC بود که گوگل از ورود این پروژه به فاز بتا خبر داد.

از آن روز تا کنون، پروژه مذکور با پیشرفت و رشد قابل توجهی مواجه بوده به طوری که گوگل ساعاتی پیش برای ارائه جزئیاتی کامل‌تر در خصوص آن، رویدادی مستقل موسوم به Flutter Live را برگزار کرده و انتشار نسخه 1.0 این کیت توسعه را به طور رسمی اعلام نمود.

اگر تا حالا اسم Flutter به گوشتان نخورده، باید بدانید که هدف گوگل از ارائه این کیت نرم‌افزاری کاستن - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از پیچیدگی‌های توسعه یک اپلیکیشن به طور همزمان برای دو پلتفرم iOS و اندروید بوده است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان

بسیاری - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از توسعه‌دهندگان برای کاستن از مشکلات ساخت یک اپ کراس پلتفرم، به فریمورکی مثل React Native یا ابزار Xamarin روی می‌آورند. اما تفاوت بزرگ Flutter با موارد قبلی در - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اینجاست که انجین بصری مختص به خودش را - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دارد. به لطف این انجین که بر اساس انجین Skia کروم نوشته شده، - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - توسعه‌دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را با ثبات و پایداری بیشتری رندر کنند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از Flutter این است که توسعه‌دهندگان برای سازگاری کدنویسی‌های قبلی خود در iOS و اندروید با Flutter، نیازی به کدنویسی مجدد ندارند. بلکه از طریق خصوصیتی به نام Platform Views می‌توانند به راحتی میان کدهای قبلی و Flutter تعامل برقرار کنند. گوگل مپس مثال بارز این موضوع است که نسخه‌های iOS و اندروید آن به راحتی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در Platform View کیت Flutter قابل استفاده هستند.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان

Flutter از زبان برنامه‌نویسی Dart گوگل پشتیبانی می‌کند و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تا امروز نام‌های بزرگی مثل علی بابا، همیلتون و شرکت Abbey Road Studios پشتیبانی خود از این کیت نرم‌افزاری را اعلام کرده‌اند.

همچنین گفته شده که Flutter در آینده به یکی از مهم‌ترین واسطه‌ها برای ساخت اپلیکیشن‌های سیستم عامل بعدی گوگل یعنی فیوشا تبدیل خواهد شد. نسخه 1.0 کیت توسعه Flutter از امروز برای ویندوز، مک، لینوکس و Chrome OS قابل دریافت است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ساجده نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام و عرض ادب تعمیرچی سمت شهرک جهاد کبودرآهنگ اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در شهرک جهاد شهر کبودرآهنگ خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone