🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  3. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29903.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اختراع تازه اینتل کنترل ویلچر با حرکات صورت را ممکن می‌کند [تماشا کنید]

ویلیچرهای موتوری اغلب با استفاده از جوی استیکی که دارند کنترل می‌شوند اما کمپانی اینتل در حال توسعه دادن کیت جدیدی با نام Wheelie 7 است تا افراد کم توان بتوانند با استفاده از حرکات ...

ویلیچرهای موتوری اغلب با استفاده از جوی استیکی که دارند کنترل می‌شوند اما کمپانی اینتل در حال توسعه دادن کیت جدیدی با نام Wheelie 7 است تا افراد کم توان بتوانند با استفاده از حرکات صورت ویلچیر خود را کنترل کنند.

این اختراع جدید که اینتل در ساخت آن با - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر امیرکلا استان مازندران - یک کمپانی برزیلی همکاری کرده، به معلولان اجازه می‌دهد تا با استفاده از 10 حرکت صورت از پیشن تعین شده مانند بالا بردن ابروها و بیرون - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر امیرکلا استان مازندران - آوردن - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر امیرکلا استان مازندران - زبان، ویلچر خود را به حرکت در آوردند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر امیرکلا استان مازندران

نکته جالب در مورد این تکنولوژی این است که کاربران آن می‌توانند با استفاده از نرم افزار مخصوصی که برای این کار طراحی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر امیرکلا استان مازندران - شده، حرکات صورت مورد نظر خود برای راه انداختن ویلچر را مشخص کنند و بعد از انجام این کار، تنها به ۷ دقیقه زمان نیاز است تا حرکات ضبط شده، قابل استفاده در ویلچر شخص معلول باشند.

همکاری - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر امیرکلا استان مازندران - این - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر امیرکلا استان مازندران - نرم افزار، سنسورهای تعبیه شده، استفاده از هوش مصنوعی و در نهایت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر امیرکلا استان مازندران - دوربین سه بعدی اینتل که روی ویلچر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر امیرکلا استان مازندران - قرار دارد، باعث می‌شود که هیچ مشکل خاصی در روند حرکت دادن این وسیله ایجاد نشود. این کیت هم در نور شب و هم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر امیرکلا استان مازندران - طی روشنایی روز کار می‌کند و به گفته سازندگان آن می‌توان روی ۹۵ درصد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر امیرکلا استان مازندران - ویلچرهای موتوری موجود در بازار هم از آن‌ها استفاده کرد.

نمونه اولیه Wheelie - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر امیرکلا استان مازندران - 7 هم اکنون توسط ۶۰ نفر که اکثر آن‌ها به بیماری فلج چهاراندام مبتلا هستند، در حال استفاده است و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر امیرکلا استان مازندران - در صورت مثبت بودن نتایج اولیه، در آینده‌ای نچندان دور باید منتظر استفاده از این کیت در سطح گسترده‌تری باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone