🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32116.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

دانشمندان خطاب به کشورهای پیشرفته: دست از توسعه ربات‌های قاتل بردارید

تعدادی از دانشمندان برجسته تلاش برخی کشورها برای توسعه ربات های قاتل و تسلیحات خودکار را عبور از خط قرمزهای اخلاقی عنوان کردند. نظر سنجی صورت گرفته در ۲۶ کشور دنیا حاکی از مخالفت ۶۰ درصدی ...

تعدادی از دانشمندان برجسته تلاش برخی کشورها برای توسعه ربات های قاتل و تسلیحات خودکار را عبور از خط قرمزهای اخلاقی عنوان کردند.

نظر سنجی صورت گرفته در ۲۶ کشور دنیا حاکی از مخالفت ۶۰ درصدی مردم با توسعه سلاح های جنگی کاملا خودکار و موافقت تنها ۲۰ درصد با این ربات ها است. مخالفت افکار عمومی با تسلیحات خودکار باعث درخواست جمعی از دانشمندان برای تحریم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - سلاح های مجهز به هوش - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - مصنوعی شده است.

پهپاد Taranis قابلیت پرواز، ترسیم راه ها و هدف‌گیری خودکار را دارد

این دانشمندان در خلال نشست «انجمن پیشبرد علوم آمریکا» یا AAAS با غیر اخلاقی خواندن سپردن جان انسان به هوش مصنوعی هشدار دادند که در صورت اختلال غیر منتظره در روند کار سلاح، جان افراد بیگناه به خطر می افتد.

تلاش ها برای تحریم سلاح های خودکار به این انجمن محدود نمی شود و تا کنون ۸۹ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - سازمان غیر انتفاعی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - بین المللی از جمله «دیدبان حقوق بشر» HRW با راه اندازی کمپین «ربات های قاتل را متوقف کنید» به این دست پروژه ها اعتراض کرده اند. «مری ویرهام»، از کارکنان HRW در این باره می گوید:

منظور ما ربات های متحرک سخنگو نیست بلکه درباره سیستم های تسلیحاتی معمولی ولی خودکار شده صحبت می کنیم که همین حالا راه اندازی شده اند. پهپادها مثال واضحی هستند اما - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - هواپیماهای نظامی با قابلیت پرواز و فرود خودکار و سربازان رباتیک با توانایی شناسایی حرکت هم توسعه یافته اند که در نهایت به سلاح های خودکار تبدیل خواهند شد.

البته اوضاع پیچیده تر از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - ایده های ویرهام است چرا که گروه ناظر Drone Wars UK مدعی است «شتاب دهنده امنیت و دفاع بریتانیا» (Dasa) سرمایه لازم برای توسعه تسلیحاتی را تامین کرده که بدون دستور انسان قادر به کشتن دیگران هستند. بر این اساس پهپاد Taranis قابلیت پرواز، ترسیم راه ها و تعیین موقعیت اهداف به صورت خودکار را دارد.تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان«رایان گریپی»، مدیر فنی ارشد کمپانی Clearpath Robotics که در حوزه نظامی فعالیت دارد هم با این نظر موافق است. وی تاکید می کند که فناوری به ویژه تشخیص چهره هنوز به سطحی نرسیده که امکان اتکا به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - ربات های قاتل وجود - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - داشته باشد. وی مدعی است که در واقع این ربات ها نیستند که در مورد جان افراد تصمیم می گیرند بلکه مسئولیت آن بر عهده برنامه نویس ها، توسعه دهندگان و متخصصانی است که هزاران کیلومتر دورتر از میدان نبرد قرار دارند.

دکتر «پیتر اسارو»، از متخصصان علم و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - فناوری دانشگاه «نیو اسکول» آمریکا نیز بر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - این باور است که نمی توان ماشین را برای تصمیم گیری در مورد مرگ و زندگی افراد سرزنش کرد و بنابرین مقصر اصلی توسعه دهندگان تسلیحات خودکار هستند.

 

تماشا کنید: فناوری GPS چگونه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کرمانشاه استان کردستان - به وجود آمد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone